توسعه پالایشگاه محصولات تجدیدپذیر در روتردام

توسعه پالایشگاه محصولات تجدیدپذیر در روتردام

به گزارش بازار نفت و گاز، Technip Energies قرارداد قابل توجهی توسط Neste برای توسعه پالایشگاه محصولات تجدیدپذیر در روتردام منعقد کرد. این قرارداد شامل مهندسی، خدمات تدارکاتی و مدیریت ساخت و ساز (EPsCm) برای توسعه پالایشگاه انرژی های تجدیدپذیر موجود نست در روتردام می شود که ظرفیت کلی محصولات تجدیدپذیر نست را 1.3 میلیون تن در سال افزایش می دهد.

توسعه ظرفیت تولید محصولات تجدیدپذیر

Technip Energies (PARIS:TE) قرارداد مهمی توسط Neste برای توسعه ظرفیت تولید محصولات تجدیدپذیر خود در روتردام هلند به عنوان بخشی از توافقنامه مشارکت موجود بین Technip Energies و Neste منعقد کرده است.

این قرارداد شامل مهندسی، خدمات تدارکاتی و مدیریت ساخت و ساز (EPsCm) برای توسعه پالایشگاه انرژی های تجدیدپذیر موجود نست در روتردام می شود که ظرفیت کلی محصولات تجدیدپذیر نست را 1.3 میلیون تن در سال افزایش می دهد.

فرآیند تولید مبتنی بر فناوری پیشرفته

این قرارداد به دنبال مهندسی و طراحی Front-End (FEED) ارائه شده توسط Technip Energies در سال 2021 است. فرآیند تولید مبتنی بر فناوری پیشرفته NEXBTL™ Neste است که امکان تبدیل ضایعات تجدیدپذیر و مواد خام باقیمانده مانند روغن پخت و پز استفاده شده و ضایعات چربی حیوانی را به سوخت های تجدید پذیر می دهد.

گسترش پلت فرم تولید محصولات تجدیدپذیر

Bhaskar Patel، SVP Sustainable Fuels, Chemicals and Circularity of Technip Energies، اظهار داشت: خوشحالیم که یک بار دیگر توسط Neste برای گسترش پلت فرم تولید محصولات تجدیدپذیر خود در روتردام به ما اعتماد شده است.

این جایزه متکی به همکاری طولانی مدت ما است که با تحویل موفقیت آمیز دو پالایشگاه محصولات تجدیدپذیر در مقیاس جهانی در روتردام و سنگاپور و پروژه توسعه مداوم پالایشگاه محصولات تجدیدپذیر Neste در سنگاپور نشان داده شده است.

ما متعهد هستیم که این پروژه را به موفقیت برسانیم زیرا چشم انداز مشترکی برای تسریع انتقال به سمت آینده ای پایدار با استفاده از پیشرفت تکنولوژی به عنوان یک اهرم کلیدی داریم. یک جایزه «مهم» برای Technip Energies یک جایزه قراردادی است که بین 50 تا 250 میلیون یورو درآمد دارد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *