توسعه پروژه سیستم ذخیره انرژی باتری

توسعه پروژه سیستم ذخیره انرژی باتری

به گزارش بازار نفت و گاز، مجوز توسعه پروژه سیستم ذخیره انرژی باتری در استرالیا صادر شد. Greenspot مجوز توسعه پروژه Wallerawang 9 Battery را تضمین می کند. باتری Wallerawang 9 یک باتری 500 مگاوات/1 گیگاوات ساعت BESS است که در نزدیکی Lithgow در نیو ساوت ولز ساخته می شود.

توسعه پروژه Wallerawang 9 Battery 400

Greenspot مجوز توسعه پروژه Wallerawang 9 Battery 400 میلیون دلاری استرالیا (278 میلیون دلار) را در نیو ساوت ولز (NSW)، استرالیا از دپارتمان برنامه ریزی و محیط زیست NSW دریافت کرده است.

Wallerawang 9 Battery یک سیستم ذخیره انرژی باتری 500MW/1GWh (BESS) است که پیشنهاد می‌شود در سایتی در نزدیکی Lithgow که در آن نیروگاه اکنون تخریب شده Wallerawang قرار داشت ساخته شود.

به گفته Greenspot، نیروگاه زغال سنگ حرارتی Wallerawang قبل از بازنشستگی در سال 2014 دو ژنراتور 500 مگاواتی داشت.

پروژه Wallerawang 9 Battery

این شرکت اظهار داشت که پروژه Wallerawang 9 Battery با ظرفیت توزیع تایید شده 500 مگاوات، می‌تواند نقش بسیار مهمی در رفع محدودیت‌های قابلیت اطمینان مرتبط با انرژی‌های تجدیدپذیر و پایداری شبکه ایفا کند.

برنامه توسعه آن برای پروژه BESS توسط Greenspot همراه با بیانیه اثرات زیست محیطی در دسامبر 2021 با وزارت برنامه ریزی، صنعت و محیط زیست NSW ثبت شد.

پروژه بزرگ ذخیره انرژی

برت هاوکینز، مدیر عامل Greenspot گفت: انتظار می‌رود منطقه انرژی تجدیدپذیر اورانا در مرکز غرب تا اواسط دهه 2020 3 گیگاوات تولید بادی و خورشیدی را باز کند.

ما تاییدیه ای برای یک پروژه بزرگ ذخیره انرژی در اینجا در Wallerawang دریافت کرده ایم که می تواند در تحقق آن نقش داشته باشد. ما قصد داریم با بازیگران پیشرو در بازار انرژی متحد شویم تا در مراحل اتصال به شبکه، تامین مالی و ساخت و ساز و در نهایت عملیات در بازار ملی برق حرکت کنیم.

پروژه باتری Wallerawang

Wallerawang 9 Battery اولین پروژه‌ای است که تحت برنامه‌های تبدیل Greenspot از سایت 620 هکتاری به یک منطقه چند منظوره تأیید شده است، که همچنین پیشنهاد می‌شود یک منطقه کارآفرینی برای صنایع مختلف داشته باشد.

پروژه BESS به منظور قدردانی از میراث واحدهای 7 و 8 که آخرین واحدهای عملیاتی زغال سنگ در نیروگاه حرارتی Wallerawang بودند، Wallerawang 9 Battery نامگذاری شد.

پروژه باتری به پست 330 کیلوولت Wallerawang در نزدیکی متصل خواهد شد که انتقال برق تولید شده از تاسیسات برق قبلی با سوخت زغال سنگ را امکان پذیر می کند.