توقف عملیات پالایشگاه در آفریقای جنوبی توسط سپریف

توقف عملیات پالایشگاه در آفریقای جنوبی توسط سپریف

به گزارش بازار نفت و گاز، SAPREF آفریقای جنوبی عملیات پالایشگاه را متوقف می کند. پس از رایزنی با دولت، اتحادیه ها و کارکنان، سهامداران سپریف تصمیم گرفته اند با توقف هزینه ها و توقف عملیات پالایشگاه برای مدت نامحدودی اقدام کنند.

توقف عملیات پالایشگاه توسط سپریف

SAPREF، یک سرمایه گذاری مشترک بین شل پالایش آفریقای جنوبی و bp آفریقای جنوبی، تصمیم گرفته است تا پایان ماه مارس فعالیت در این پالایشگاه را متوقف کند. پس از مشورت با دولت، اتحادیه ها و کارمندان، سهامداران SAPREF تصمیم گرفته اند با توقف هزینه ها و توقف فعالیت های پالایشگاهی برای مدت نامحدودی اقدام کنند. این تصمیم برای تسهیل نهایی سازی آگاهانه با گزینه های مختلف برای سهامداران از جمله گزینه فروش اتخاذ شد.

انتظار نمی رود سهامداران تعهدات بیشتری برای سرمایه گذاری برای پالایشگاه اتخاذ کنند تا زمانی که تصمیمات مربوط به آینده کارخانه گرفته شود. SAPREF اظهار داشت که تصمیم برای توقف عملیات پالایشگاه در حال حاضر هیچ تاثیری بر کارکنان تمام وقت ندارد.

مدیر عامل bpSA

Taelo Mojapelo، مدیر عامل bpSA، گفت: «در طی چندین دهه از زمان تأسیس، SAPREF کمک های اقتصادی زیادی در مقیاس محلی و ملی داشته است. به همین دلیل، ما همچنان به دنبال فروش سهم خود در پالایشگاه هستیم تا بتواند میراث خود را به عنوان یک دارایی قابل اعتماد، ایمن و مولد به پیش ببرد.

ما قبل از توقف پالایش، موارد احتمالی را برای اطمینان از اینکه این تصمیم بر تجارت‌های مشتریان ما در آفریقای جنوبی یا تعهدات تامین سوخت ما تأثیری نمی‌گذارد، در نظر گرفته‌ایم.» SAPREF که در سال 1963 تأسیس شد، گفته می شود که بزرگترین پالایشگاه نفت خام در آفریقای جنوبی با 35 درصد از ظرفیت پالایش این کشور است.

از آن برای پالایش محصولات ضروری مانند بنزین، گازوئیل، سوخت جت، روغن روان کننده، گاز مایع نفتی، پارافین، حلال ها، قیر، نفت سوخت دریایی و ذخایر خوراک شیمیایی استفاده می شود. گفته می شود که به مدت 59 سال نقش مهمی در توسعه اجتماعی-اقتصادی کشور داشته است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *