تولید برق خورشیدی برای مشتریان تجاری، صنعتی، شهری و تاسیسات تأمین

تولید برق خورشیدی برای مشتریان

به گزارش بازار نفت و گاز، IPS Solar توسط New Energy Equity خریداری شد. New Energy Equity دارایی‌های تولید برق خورشیدی را توسعه و تأمین مالی می‌کند و برق پاک را برای مشتریان تجاری، صنعتی، شهری و تاسیسات تأمین می‌کند.

خرید IPS Solar

Impact Power Solutions (IPS Solar) روز پنجشنبه اعلام کرد که توسط New Energy Equity LLC خریداری شده است. در 2 مارس، ALLET, Inc. (NYSE: ALE) اعلام کرد که New Energy Equity را که شامل IPS Solar به قیمت 165.5 میلیون دلار است، خریداری می کند. IPS Solar دفتر مرکزی و برند تجاری خود را در روزویل، مینه سوتا حفظ خواهد کرد.

تولید برق خورشیدی

جیمی بورل، مدیر عامل شرکت، گفت: «تیم IPS برای پیوستن به سهام New Energy و خانواده شرکت‌های ALLET هیجان‌زده است. “دیدگاه مشترک تأثیر مثبت بر جهان با انرژی خورشیدی تضمین می کند که سرمایه گذاری ترکیبی ما موفقیت فوق العاده ای خواهد داشت.”

IPS Solar یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های خورشیدی کشور است که توسط رالف جاکوبسون در سال 1991 تأسیس شد. جاکوبسون اظهار داشت: «من از پیوستن تیمی که سی سال است رشد کرده‌ایم به خانواده شرکت‌های Allete هیجان‌زده هستم. ما با هم منابع گسترده و پایگاه تجربی را خواهیم داشت تا در خط مقدم ساختن دنیایی باشیم که همه ما برای فرزندان خود می خواهیم.”

مدیر ارشد توسعه و مالک مشترک IPS Solar Eric Pasi افزود: “ما قرار است وارد مرحله جدیدی از رشد شویم. این مشارکت به شرکت‌های ما اجازه می‌دهد تا کارهایی را که قبلاً شروع کرده‌ایم به طور چشمگیری گسترش دهند و دسترسی همه آمریکایی‌ها به انرژی پاک را افزایش دهند.»

New Energy Equity و ALLETE انتظار دارند که خرید در اواسط آوریل و با رضایت از شرایط بسته شدن مرسوم، از جمله مطابقت با الزامات تهاتر ضد انحصار Hart-Scott-Rodino بسته شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *