تولید کامیون های حمل و نقل خودران در معادن

تولید کامیون های حمل و نقل خودران در معادن

به گزارش بازار نفت و گاز، اسکانیا و ریوتینتو برای توسعه راه‌حل‌های حمل و نقل خودمختار که از مسیری برای استخراج گازهای گلخانه‌ای کمتر حمایت می‌کنند، توافق کردند. ریوتینتو و اسکانیا در آوریل 2022 آزمایش‌های جدیدی را بر روی کامیون‌های معدنی خودران 40 تنی اسکانیا راه‌اندازی کردند و به سرعت به نقطه عطف کلیدی عملیات بدون راننده در یک محیط شبیه‌سازی شده بار و چرخه حمل و نقل رسیدند.

تولید کامیون های حمل و نقل خودران

اسکانیا و ریوتینتو در حال توسعه کامیون های حمل و نقل خودران چابک تر در معدنی در منطقه پیلبارا در غرب استرالیا هستند تا مزایای بالقوه محیطی و بهره وری را دنبال کنند.

این دو شرکت یک قرارداد همکاری طولانی مدت تحقیق و توسعه برای پیشرفت مستمر این فناوری خودمختار منعقد کرده‌اند که بر اساس آن، معدن چنار ریوتینتو به اولین سایت شریک فعال برای راه‌حل استخراج خودمختار اسکانیا تبدیل شده است. این مشارکت همچنین شامل گزینه هایی برای انتقال آینده به وسایل نقلیه الکتریکی است.

کامیون‌های معدنی خودران

ریوتینتو و اسکانیا در آوریل 2022 آزمایش‌های جدیدی را بر روی کامیون‌های معدنی خودران 40 تنی اسکانیا راه‌اندازی کردند و به سرعت به نقطه عطف کلیدی عملیات بدون راننده در یک محیط بار و چرخه حمل و نقل شبیه‌سازی شده رسیدند.

توسعه راه‌ حل استخراج

مدیر عامل فنی گروه ریوتینتو، سانتی پال، گفت: ریوتینتو از شراکت با اسکانیا برای توسعه یک راه‌حل استخراج که اختیاری در مجموعه متنوع ما ایجاد می‌کند، هیجان‌زده است. همکاری و مشارکت کلیدی برای بازنگری در آینده معدن است.

برنامه اقدام اقلیمی ما شامل حذف تدریجی خرید کامیون‌های دیزلی جدید تا سال 2030 است و مشارکت با رهبران صنعت مانند اسکانیا در طیف وسیعی از زمینه‌ها، گام مهمی برای دستیابی به آن است. علاوه بر مزایای بالقوه کربن زدایی، این مشارکت مسیری را برای بهبود بهره وری بالقوه فراهم می کند.

راه حل استخراج مستقل پایدار

پیتر هافمار، معاون و رئیس بخش راه‌حل‌های خودمختار اسکانیا، گفت: ریوتینتو با تعهد خود برای دستیابی به عملیات پاک‌تر و کم‌مصرف‌تر، شریک ایده‌آل و اولین مشتری اسکانیا است، زیرا ما به دنبال قرار دادن استخراج در مسیری برای انتشار خالص صفر هستیم. این یک گام بزرگ به سوی اهداف راه حل استخراج مستقل پایدار است و بر همکاری بلندمدت مثمر ثمر ما بنا شده است.

کامیون های اسکانیا از نظر آلایندگی و بهره وری نسبت به کامیون های باربری سنگین سنتی مزایای بالقوه ای دارند.

در استفاده از کامیون‌های استخراج مستقل اسکانیا، نیازهای انرژی، ردپای معدن و نیازهای زیرساختی را می‌توان کاهش داد، به این معنی که ممکن است هزینه‌های سرمایه و عملیاتی نیز در سایت‌های مناسب کاهش یابد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *