تولید گاز در آلمان توسط نپتون انرژی

تولید گاز در آلمان توسط نپتون انرژی

به گزارش بازار نفت و گاز، نپتون انرژی تولید گاز در چاه آدورف Z16 در آلمان را آغاز کرد. آزمایش‌های اولیه تولید توسط این شرکت، نرخ جریان را تا 2800 بشکه در روز از چاه توسعه نشان می‌دهد. میدان کارنگی آدورف یکی از هیجان انگیزترین اکتشافات آلمان در سال های اخیر است. این یکی از امیدوار کننده ترین پیشرفت های نپتون در آلمان است و نشان دهنده تمایل برای توسعه تجارت خود در آلمان است.

تولید گاز در آلمان توسط نپتون انرژی

نپتون انرژی اولین تولید گاز را از چاه توسعه آدورف Z16 میدان گازی آدورف کربونیفر 100 درصدی خود در آلمان به دست آورد. به گفته این شرکت مستقر در بریتانیا، آزمایش‌های اولیه تولید نشان می‌دهد نرخ جریان تا 2800 بشکه معادل نفت در روز (boepd) از این چاه وجود دارد.

Neptune Energy انتظار دارد که Adorf Z16 به خوبی تولید خود را از مجوز به نزدیک به 4000 بشکه در روز افزایش دهد.

این شرکت فاش کرد که در سپتامبر 2021، حفاری چاه توسعه به عمق نهایی 5378 متری در سازند کربنیفر رسیده است. برای تصفیه گاز طبیعی، چاه آدورف Z16 توسط شرکت به یک کارخانه فرآوری مدرن که در محل پروژه قرار دارد متصل شده است.

میدان گازی کربونیفر آدورف که در شهرداری هوگستد، شمال غربی آلمان واقع شده است، در سال 2020 کشف شد. در اکتبر 2020، از طریق حفاری چاه ارزیابی آدورف Z15 به تولید رسید.

هیجان‌ انگیزترین اکتشافات آلمان

آندریاس شِک، مدیر عامل Neptune Energy آلمان گفت: «میدان کربنیفر آدورف یکی از هیجان‌انگیزترین اکتشافات آلمان در سال‌های اخیر است. این یکی از امیدوارکننده‌ترین پیشرفت‌های نپتون در آلمان است و نشان‌دهنده تمایل ما برای رشد کسب‌وکارمان در اینجا است.»

این شرکت اعلام کرد که در حال برنامه ریزی برای توسعه بیشتر میدان گازی آدورف است. در حال حاضر ساخت یک پد چاه جدید در جامعه همسایه Georgsdorf آغاز شده است. سومین چاه در میدان گازی خشکی قرار است توسط این شرکت در سه ماهه دوم سال 2022 حفر شود.

آدورف کربونیفروس یکی از 16 میدان گازی و نفتی است که توسط Neptune Energy در غرب آلمان اداره می شود. Bramberge، Adorf/Scheerhorn، Ringe، و Adorf Carboniferous توسط این شرکت در میان پربازده ترین ها در نظر گرفته می شوند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *