خریداری معادن طلا Ondundo در نامیبیا توسط Osino

خریداری معادن طلا Ondundo در نامیبیا توسط Osino

به گزارش بازار نفت و گاز، Osino برای به دست آوردن دارایی طلا Ondudu در نامیبیا تلاش می کند. پروژه طلای Onundu در منطقه شمالی Neoproterozoic Damara Orogen در شمال مرکزی نامیبیا میزبانی می شود.

خریداری طلا Ondundo

شرکت کانادایی اکتشاف و توسعه طلا Osino Resources موافقت کرده است که دارایی اکتشاف طلا Ondundo در نامیبیا را از B2Gold خریداری کند. قیمت خرید که حدود 15.2 میلیون دلار است، ترکیبی از پول نقد، نقدینگی معوق و سهام است.

پروژه طلای اوندوندو با مساحت 19969 هکتار در 250 کیلومتری شمال غربی ویندهوک در شمال مرکزی نامیبیا با مجوز اکتشاف انحصاری 3195 واقع شده است. این یک کانسار طلای مزوترمال با میزبانی از رسوبات، ساختاری کنترل شده است که به رخساره شیست سبز دگرگون شده است.

قرارداد طلا Ondundo

طبق مفاد این قرارداد، Osino تمام سهام منتشر شده و موجود شرکت نامیبیا Razorback Gold Mining Company که مالک 100 درصد مجوز 3195 است را به دست خواهد آورد.

هی داون، رئیس و مدیر عامل Osino گفت: “ما قصد داریم بر روی کار اکتشاف و توسعه منابع عالی که B2Gold در 6 سال گذشته انجام داده است، بسازیم و پروژه را به سرعت به مرحله منابع منطبق برسانیم.

بر اساس اکتشافات و تحلیل های تاریخی پروژه، ما معتقدیم که پروژه طلای اوندوندو دارای نوعی کانی سازی با پتانسیل میزبانی از یک منبع طلای روباز قابل توجه است که احتمالاً به ترتیب بیش از 1 میلیون موز طلای حاوی با امکان توسعه مشترک است. با پروژه طلایی تپه های دوقلو اوسینو.

این ملک، که در سال 1917 کشف شد، در منطقه شمالی دامارا اورووژن نئوپروتروزوییک در شمال مرکزی نامیبیا قرار دارد. کانی‌سازی طلای Onundu در رگه‌های موازی بستر کوارتز-آنکریت-پیریت مرتبط با مناطق برشی شیب‌دار غربی میزبانی می‌شود.

به گفته این شرکت، آزمایش‌های متالورژی اولیه نشان داده است که این پروژه از روش‌های بازیابی گرانشی برخوردار است، که می‌تواند از توسعه مشترک با پروژه تپه‌های دوقلوی Osino که در مرحله پیشرفته اکتشاف است، پشتیبانی کند. این معامله منوط به تأییدیه های نظارتی نامیبیا و سایر شرایط بسته شدن مرسوم است. اگر خرید تا 30 ژوئن بسته نشود، قرارداد فسخ خواهد شد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *