خرید خرده‌ فروشی انرژی و گاز

خرید خرده‌ فروشی انرژی و گاز

به گزارش بازار نفت و گاز، بریتیش پترولیوم آمریکای شمالی، خرده‌ فروش انرژی و گاز ایالات متحده EDF Energy Services را خریداری می‌کند. EDF Energy Services مستقر در هیوستون، تگزاس، در تامین برق، گاز طبیعی و خدمات مرتبط به مشتریان تجاری و صنعتی (C&I) در سراسر ایالات متحده مشغول است.

خرید خرده‌ فروشی انرژی و گاز

بریتیش پترولیوم آمریکای شمالی با خرید EDF Energy Services (ES)، تجارت ایالات متحده شرکت فرانسوی چندملیتی برق EDF، با مبلغی نامشخص موافقت کرده است. بر اساس مفاد این قرارداد، BP کل تجارت خرده فروشی EDF ES را خریداری می کند و تجارت خرده فروشی برق و گاز خود را در ایالات متحده گسترش می دهد. EDF ES مستقر در هیوستون، تگزاس، در تامین برق، گاز طبیعی و خدمات مرتبط به مشتریان تجاری و صنعتی (C&I) در سراسر ایالات متحده مشغول است.

ارائه خدمات به مصرف کنندگان

در درجه اول به نهادهای عمومی، از جمله خرده فروشان، دانشگاه ها، تولیدکنندگان و تولیدکنندگان، شهرداری ها و تولیدکنندگان برق، به استثنای مصرف کنندگان مسکونی، خدمات می دهد. انتظار می رود این خرید تا پایان سال بسته شود، مشروط به تاییدیه های نظارتی.

معاون ارشد تجارت گاز و برق

اورلاندو آلوارز، معاون ارشد تجارت گاز و برق BP Americas گفت: “تعهد BP به قرار دادن مشتری در اولویت به ما کمک کرده است تا ما را به بزرگترین بازاریاب گاز طبیعی در آمریکای شمالی در 20 سال گذشته و همچنین یک بازاریاب برتر برق در ایالات متحده تبدیل کنیم.

این خرید به مشتریان امکان دسترسی به فرصت‌های جدید در سراسر زنجیره ارزش انرژی را می‌دهد و به BP اجازه می‌دهد راه‌حل‌های یکپارچه‌ای ارائه کند که به آنها در کربن‌زدایی، مدیریت مصرف انرژی و افزایش قابلیت اطمینان کمک می‌کند.

راه حل های انرژی و خدمات

از طریق این خرید، BP قادر است راه حل های انرژی و خدمات اضافی ارائه شده به مشتریان در بازارهای جدید و موجود را گسترش دهد. از دامنه وسیع جغرافیایی EDF و مشتریان متنوع C&I بهره خواهد برد. علاوه بر این، این خرید فرصت‌هایی را برای ارائه راه‌حل‌های انرژی یکپارچه کربن کمتر برای مشتریان C&I فراهم می‌کند.

حمایت از اهداف کربن زدایی

این شرکت با مشارکت سایر مشاغل خود از جمله BP Wind Energy، BP pulse و BP Launchpad از اهداف کربن زدایی حمایت خواهد کرد. دیو لاولر، رئیس و رئیس BP America، گفت: «EDF ES یک تامین کننده پیشرو در خرده فروشی برق در ایالات متحده برای مشتریان C&I است. ما خوشحالیم که به تیم BP خوش آمد می گوییم. این دقیقاً همان نوع کسب‌وکار با کالیبر بالا است که به تحول BP کمک می‌کند و به مشتریان بیشتری انرژی مطمئن، مقرون‌به‌صرفه و کربن کمتری را که می‌خواهند می‌دهد و در عین حال ارزشی برای سهامداران ما ایجاد می‌کند.»

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *