خرید شرکت انرژی خورشیدی و ذخیره سازی Urban Grid

خرید شرکت انرژی خورشیدی و ذخیره سازی Urban Grid

به گزارش بازار نفت و گاز، Brookfield Renewable شرکت انرژی خورشیدی و ذخیره سازی Urban Grid را به قیمت 650 میلیون دلار خریداری می کند. انتظار می‌رود با یک خط لوله حدود 13 گیگاوات خورشیدی و 7 گیگاوات پروژه‌های ذخیره‌سازی انرژی در محل مشترک و مستقل، این خرید به Brookfield Renewable این امکان را بدهد که خط لوله توسعه ایالات متحده را تقریباً سه برابر کند و به ظرفیت تقریباً 31 گیگاوات برساند.

توسعه پروژه انرژی خورشیدی

Brookfield Renewable گفت که Urban Grid، یک توسعه دهنده پروژه انرژی خورشیدی و ذخیره انرژی در مقیاس کاربردی مستقر در ایالات متحده را به مبلغ 650 میلیون دلار خریداری کرده است. ادعا می‌شود که Urban Grid دارای یک خط لوله نزدیک به 13 گیگاوات خورشیدی و 7 گیگاوات پروژه‌های ذخیره‌سازی انرژی در محل مشترک و مستقل است که قرار است در 12 ایالت ایالات متحده نصب شود.

پروژه های تجدیدپذیر در مرحله پیشرفته در بازارهای کلیدی قرار دارند که شامل آتلانتیک میانه، غرب میانه و جنوب شرقی می شود.

پلتفرم انرژی تجدیدپذیر

Brookfield Renewable یک پلتفرم انرژی تجدیدپذیر قابل تجارت عمومی و خالص با 21 گیگاوات ظرفیت نصب شده در سراسر جهان به همراه خط لوله توسعه با ظرفیت تقریباً 56 گیگاوات است.

فرانک دیپیو، رئیس و مدیرعامل Urban Grid گفت: «بروکفیلد تجدید پذیر خانه مناسبی برای Urban Grid است. تیم استثنایی و مجموعه فوق‌العاده ما برای تکمیل و گسترش عملیات توسعه بروکفیلد در ایالات متحده ترکیب می‌شوند و این حرکت مرحله بعدی رشد را برای سازمان‌های ما ممکن می‌سازد.

علاوه بر این، فرهنگ مشارکتی و روحیه کارآفرینی بروکفیلد با DNA ما مطابقت دارد. با غرور و سپاس فراوان، مشتاقانه منتظر هدایت Urban Grid به عنوان بخشی از Brookfield هستم تا سهم معناداری در دستیابی به یک آینده انرژی پاک داشته باشم.

از طریق خرید، Brookfield Renewable خط لوله توسعه ایالات متحده خود را تقریباً سه برابر کرده و به ظرفیت تقریباً 31GW رساند.

Urban Grid که در سال 2010 تأسیس شد، با نام تجاری موجود خود ادامه خواهد داد. این شرکت مستقر در ویرجینیا است و به عنوان یک تولید کننده برق مستقل (IPP) فعالیت می کند.

در حال حاضر، این شرکت نزدیک به 2GW پروژه های خورشیدی در دست ساخت یا آماده ساخت دارد. 4 گیگاوات ظرفیت اضافی در قالب فرصت‌های توسعه مرحله پیشرفته بدون ریسک است.

سخن مدیر اجرایی

میچ دیویدسون، مدیر اجرایی تجاری Brookfield Renewable ایالات متحده گفت: “پیوستن به تیم های برجسته ما و اضافه کردن خط لوله با کیفیت بالای پروژه های انرژی پاک Urban Grid فرصت استثنایی را برای Brookfield Renewable فراهم می کند تا خود را به عنوان ارائه دهنده انرژی های تجدید پذیر پیشرو در کشور تثبیت کند.

تیم Urban Grid نه تنها قابلیت‌های توسعه ما را عمیق‌تر می‌کند، بلکه دسترسی استراتژیک به بازارهای کلیدی ایالات متحده را نیز فراهم می‌کند و به عنوان کاتالیزور عالی برای تسریع رشد Brookfield Renewable عمل می‌کند.

در دسامبر 2020، Brookfield Renewable قراردادی را با شرکت Exelon Generation برای به دست آوردن 360 مگاوات انرژی خورشیدی توزیع شده در نزدیک به 600 سایت در سراسر ایالات متحده امضا کرد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *