خرید شرکت اکتشاف معدن طلا و مس

خرید شرکت اکتشاف معدن طلا و مس

به گزارش بازار نفت و گاز، Skeena Resources برای خرید QuestEx به قیمت 38 میلیون دلار. این شرکت همچنین با Newmont معدنچی مستقر در ایالات متحده برای فروش دارایی‌های QuestEx به قیمت 27 میلیون دلار کانادا، پس از تکمیل خرید QuestEx به توافق رسیده است.

خرید شرکت اکتشاف معدن

کاوشگر معدنی کانادایی Skeena Resources با خرید شرکت اکتشاف معدن QuestEx Gold & Copper در یک معامله سهام و نقدی به ارزش حدود 48.6 میلیون دلار کانادا (38 میلیون دلار) موافقت کرده است. طبق شرایط قرارداد، سهامداران QuestEx مبلغی متشکل از 0.65 دلار کانادا (0.5 دلار) وجه نقد و 0.0367 سهم در سهام عادی Skeena برای هر سهم مشترک QuestEx دریافت خواهند کرد.

شرکت اکتشاف طلا و مس QuestEx بر روی مثلث طلایی و مناطق Toodoggone در بریتیش کلمبیا، کانادا متمرکز است. این شرکت دارای 100 درصد سهام در یکی از بزرگترین پرتفوی های تصدی مواد معدنی در مثلث طلایی غنی از فلز استان است.

هم افزایی اکتشافی

انتظار می‌رود که این اکتشاف، هم افزایی اکتشافی را برای Skeena فراهم کند، زیرا دارایی‌های KSP و Kingpin QuestEx در نزدیکی پروژه‌های Eskay Creek و Snip قرار دارند. رئیس و مدیر عامل Skeena، Walter Coles، گفت: “ما هیجان زده هستیم که این معاملات را اعلام کنیم، که بیش از 74000 هکتار به زمین های Skeena اضافه می کند و یکی از بزرگترین موقعیت های زمین برای استخراج معدن در مثلث طلایی پربار را به ما می دهد.

ویژگی‌های KSP و Kingpin نزدیک به پروژه‌های Eskay Creek و Snip ما هستند و به نظر می‌رسد که دارای همان نشانه‌های زمین‌شناسی هستند که میزبان سایر سیستم‌های طلای بزرگ در منطقه بوده‌اند.

مشارکت نیومونت در این تراکنش‌ها به اسکینا این امکان را داده است که این بسته‌های زمین از نظر استراتژیک مهم را به دست آورد و در عین حال کاهش سهم را به حداقل رساند. ما برای کشف این ادعاهای جدید مواد معدنی هیجان‌زده هستیم و همچنان به پیشروی Eskay Creek ادامه می‌دهیم.

قرارداد با شرکت استخراج طلا

به طور همزمان، Skeena همچنین قراردادی با شرکت استخراج طلا مستقر در ایالات متحده Newmont برای فروش دارایی‌های QuestEx به قیمت 27 میلیون دلار کانادا، پس از تکمیل خرید QuestEx امضا کرده است. نیومانت تمام حقوق، عناوین و منافع Skeena را در املاک Heart Peaks، Castle، Moat، Coyote و North ROK که در حال حاضر QuestEx در اختیار دارد، خریداری خواهد کرد.

درآمد حاصل

شرکت قصد دارد از درآمد حاصل از معامله نیومونت برای پوشش بخش نقدی کل مبلغی که باید پرداخت شود استفاده کند. انتظار می رود معامله QuestEx و معامله Newmont تا ژوئن سال جاری بسته شود، مشروط به شرایط معمول بسته شدن از جمله تأییدیه های نظارتی و تأیید سهامداران QuestEx.

انتظار می رود پس از بسته شدن معاملات، سهامداران QuestEx، به استثنای Skeena و Newmont، حدود 1.5٪ از سهام Skeena را به صورت پیش فرض در اختیار داشته باشند. Agentis Capital Mining Partners به ​​عنوان مشاور مالی، در حالی که Blake، Cassels & Graydon به عنوان مشاور حقوقی Skeena در هر دو معاملات QuestEx و Newmont خدمت کردند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *