خرید شرکت سوخت زیستی REG به قیمت 3.15 میلیارد دلار

خرید شرکت سوخت زیستی REG به قیمت 3.15 میلیارد دلار

به گزارش بازار نفت و گاز، شورون شرکت سوخت زیستی REG را به قیمت 3.15 میلیارد دلار خریداری می کند. انتظار می رود این خرید از شورون در افزایش ظرفیت تولید سوخت های تجدیدپذیر تا سال 2030 به 100000 بشکه در روز حمایت کند.

خرید شرکت سوخت زیستی REG

شورون قراردادی را برای خرید گروه انرژی تجدیدپذیر تولیدکننده بیودیزل مستقر در ایالات متحده در یک معامله تمام نقدی به ارزش 3.15 میلیارد دلار امضا کرده است.

انتظار می‌رود شورون از طریق خرید، ظرفیت تولید سوخت‌های تجدیدپذیر خود را تا سال 2030 به 100000 بشکه در روز، همراه با مواد اولیه اضافی و امکانات پیش تصفیه افزایش دهد.

این قرارداد توانایی‌های تولید سوخت‌های تجدیدپذیر و مواد اولیه REG را با توانایی‌های بزرگ تولید، توزیع و بازاریابی تجاری شورون ترکیب می‌کند.

در حال حاضر، REG با استفاده از یک شبکه تدارکات، توزیع و تدارکات یکپارچه جهانی، 11 پالایشگاه زیستی را در ایالات متحده و اروپا اداره می کند.

این شرکت در سال گذشته 519 میلیون گالن یا 1.7 میلیون تن سوخت پاک‌تر تولید کرد.

معامله شرکت سوخت زیستی REG

رئیس و مدیرعامل REG، سی جی وارنر، گفت: «این معامله ارزش نقدی ممتازی را به سهامداران ارائه می‌کند و منابع بیشتری را در اختیار ما قرار می‌دهد، زیرا هدف ما تسریع رشد و تقویت توانایی جمعی برای ارائه سوخت‌های پایداری است که مشتریان و جهان به آن نیاز دارند.

کار سخت و فداکاری کارکنان ما یک شرکت فوق‌العاده در زمینه سوخت‌های تجدیدپذیر ایجاد کرده و این معامله را ممکن ساخته است. ما مشتاقانه منتظر پیوستن به تیم شورون هستیم.”

هیئت مدیره شورون و گروه انرژی های تجدیدپذیر هر دو این معامله را تایید کرده اند که انتظار می رود در نیمه دوم سال 2022 بسته شود.

بسته شدن خرید منوط به تایید سهامداران REG همراه با تاییدیه های نظارتی و سایر شرایط مرسوم بسته شدن است.

پس از بسته شدن، شورون تجارت سوخت‌های تجدیدپذیر ترکیبی را با نام «سوخت‌های تجدیدپذیر – REG» با دفتر مرکزی در ایمز، آیووا، ایالات متحده اداره خواهد کرد.

مایک ویرث، رئیس و مدیرعامل شورون گفت: «REG بنیان‌گذار صنعت سوخت‌های تجدیدپذیر بود و از آن زمان تاکنون یک مبتکر پیشرو بوده است. با هم، ما می‌توانیم سریع‌تر و کارآمدتر از هر یک به تنهایی رشد کنیم.»

Goldman Sachs & Co به عنوان مشاور مالی و Paul, Weiss, Rifkind, Wharton & Garrison به عنوان مشاور حقوقی Chevron در این معامله خدمت کردند.

علاوه بر این، Guggenheim Securities به عنوان مشاور مالی و Latham & Watkins به عنوان مشاور حقوقی REG خدمت کردند.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *