خرید شرکت فناوری باتری سدیم یونی فرادیون

خرید شرکت فناوری باتری سدیم یونی فرادیون

به گزارش بازار نفت و گاز، اتکا به خرید شرکت فناوری باتری سدیم یونی فرادیون. کنگلومرای هندی از فناوری باتری‌های سدیم یونی که توسط شرکت بریتانیایی در کارخانه ذخیره‌سازی انرژی پیشنهادی خود در مجتمع گیگا انرژی سبز Dhirubhai Ambani در Jamnagar، گجرات توسعه یافته است، استفاده خواهد کرد. Reliance New Energy Solar (RNESL) با خرید Faradion، یک شرکت فناوری باتری سدیم یونی مستقر در بریتانیا، به مبلغ 100 میلیون پوند موافقت کرده است.

خرید شرکت فناوری باتری سدیم یونی فرادیون

این خرید بخشی از استراتژی آن برای کمک به تغییر سریع هند به سمت انرژی سبز و تحرک/حمل و نقل سبز است. شرکت تابعه شرکت هندی Reliance Industries که دارای مالکیت کامل است، همچنین مبلغ 25 میلیون پوند را به عنوان سرمایه رشد به فارادیون تزریق خواهد کرد تا راه‌حل‌های باتری خود را تسریع بخشد.

Faradion مستقر در شفیلد و آکسفورد دارای یک مجموعه مالکیت معنوی (IP) است که گفته می شود جنبه های مختلف فناوری سدیم یون را پوشش می دهد. فناوری باتری این شرکت در کاربردهای مختلفی مانند تحرک، ذخیره انرژی، انرژی در مکان‌های دور و برق پشتیبان استفاده می‌شود.

سخن رئیس صنایع Reliance

موکش آمبانی، رئیس صنایع Reliance، گفت: «فناوری سدیم یون توسعه یافته توسط فارادیون یک راه حل ذخیره انرژی و باتری پیشرو در سطح جهانی ارائه می دهد که ایمن، پایدار، تراکم انرژی بالا و به طور قابل توجهی مقرون به صرفه است. علاوه بر این، کاربردهای گسترده ای از تحرک تا ذخیره سازی مقیاس شبکه و قدرت پشتیبان دارد.

مهمتر از همه، از سدیم استفاده می‌کند که نیازهای ذخیره‌سازی انرژی هند را برای انرژی بزرگ تجدیدپذیر و بازار شارژ سریع خودروهای برقی در حال رشد آن تضمین می‌کند. ما با مدیریت فارادیون کار خواهیم کرد و برنامه‌های آن را برای تجاری‌سازی فناوری از طریق ساختن تولید یکپارچه و انتها به مقیاس گیگا در هند تسریع خواهیم کرد.»

در مقایسه با فناوری های جایگزین باتری، به ویژه لیتیوم یون و اسید سرب، فناوری سدیم یون فارادیون ادعا می شود مزایای قابل توجهی را ارائه می دهد. از آنجایی که سدیم یکی از فراوان ترین عناصر موجود است، هیچ وابستگی و استفاده ای از کبالت، لیتیوم، گرافیت، یا مس برای ساخت باتری با فناوری این شرکت وجود ندارد.

مزیت فناوری Faradion

طبق گفته Reliance Industries، فناوری Faradion مزیت حمل و نقل و ذخیره سازی ایمن صفر ولت را ارائه می دهد. علاوه بر این، فناوری فارادیون از زیرساخت‌های تولید لیتیوم-یون از قبل موجود استفاده می‌کند، در حالی که ادعا می‌کند قابلیت شارژ/دشارژ سریع را ارائه می‌کند.

Reliance Industries از فناوری Faradion در کارخانه ذخیره انرژی پیشنهادی خود در GigaComplex انرژی سبز Dhirubhai Ambani در Jamnagar، هند استفاده خواهد کرد.

جیمز کوین، مدیر عامل فارادیون، گفت: «ریلاینس شریکی عالی برای حمایت از رشد فارادیون در بازار هند که به سرعت در حال گسترش است و به طور مشترک سرعت بخشیدن به تحول بازار جهانی انرژی را دارد.

عضویت در گروه Reliance کار فوق العاده ای را که تیم ما در پیشرفت فناوری یون سدیم انجام داده است تأیید می کند. همراه با Reliance، فارادیون می تواند نوآوری بریتانیا را به هند و در سطح جهانی بیاورد، زیرا جهان به طور فزاینده ای فراتر از لیتیوم نگاه می کند.

Reliance New Energy Solar بخشی از سرمایه گذاری برنامه ریزی شده Reliance Industries با بیش از 10 میلیارد دلار ابتکارات انرژی پاک در طول سه سال است که در ژوئن 2021 اعلام شد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *