خرید مزرعه خورشیدی دریاچه استاکتون در ایالات متحده

خرید مزرعه خورشیدی دریاچه استاکتون در ایالات متحده

به گزارش بازار نفت و گاز، Scout Clean Energy مزرعه خورشیدی دریاچه استاکتون 112MWdc را در ایالات متحده خریداری کرد. انتظار می رود مزرعه خورشیدی با سرمایه گذاری 120 میلیون دلاری در زمین های مزرعه ای در شهرستان پولک ساخته شود. Scout Clean Energy، یک شرکت نمونه کار از Quinbrook Infrastructure Partners، مزرعه خورشیدی دریاچه استوکتون 112 مگاواتی را در میسوری، ایالات متحده از شرکت Azimuth Renewables با قیمتی نامشخص خریداری کرده است.

سرمایه گذاری 120 میلیون دلاری

انتظار می رود این مزرعه خورشیدی با سرمایه گذاری 120 میلیون دلاری در زمین های مزرعه ای در شهرستان پولک ساخته شود. طبق شرایط قرارداد امضا شده توسط طرفین، Azimuth Renewables به عنوان یک شریک فعال برای توسعه سایت باقی خواهد ماند. پس از پایان توسعه، Scout Clean Energy مزرعه خورشیدی دریاچه استاکتون را تهیه کرده و تجهیزات را تهیه و راه اندازی خواهد کرد.

مدیرعامل Azimuth Renewable David Bunge گفت: “Azimuth Renewables از همکاری با Scout Clean Energy در پروژه دریاچه استاکتون خرسند است. ما معتقدیم که Scout شریک ایده آلی برای این فرصت است و مشتاقانه منتظر همکاری با آنها برای موفقیت این پروژه هستیم.”

انتظار می رود مزرعه خورشیدی دریاچه استاکتون که قرار است در نزدیکی یودورا ساخته شود، در سال 2025 عملیات تجاری خود را آغاز کند. پس از بهره برداری، پروژه انرژی خورشیدی تخمین زده می شود سالانه 200000 مگاوات ساعت برق تجدیدپذیر به شبکه محلی برای تامین برق بیش از 15000 خانه در میسوری تولید کند.

سخن مدیر عامل و بنیانگذار Scout Clean Energy

مایکل راکر، مدیر عامل و بنیانگذار Scout Clean Energy گفت: «تقاضای فزاینده برای انرژی های تجدیدپذیر در سراسر ایالات متحده و به ویژه در میسوری وجود دارد. ما خوشحالیم که از طریق توسعه، ساخت و بهره برداری از مزرعه خورشیدی دریاچه استاکتون و در دسترس قرار دادن انرژی خورشیدی برای بسیاری از مردم میسوری، ردپای رو به رشد انرژی تجدیدپذیر خود را به میسوری گسترش دهیم.

مهمتر از همه، مشارکت با Azimuth Renewables به این معنی است که Scout می تواند دست در دست تیمی از توسعه دهندگان با تجربه برای ارائه این پروژه مهم به بازار ایمن و کارآمد تا حد ممکن کار کند.

مزرعه خورشیدی پیشنهادی، که یک درخواست فعال در صف اتصالات تعاونی برق (AECI) دارد، پیش‌بینی می‌شود در سه ماهه اول سال 2022 یک قرارداد اتصال به یکدیگر را اجرا کند.

به گفته Scout Clean Energy، مزرعه خورشیدی دریاچه استاکتون مستقیماً از طریق یک پست 69 کیلوولت که توسط KAMO Power اداره می شود به سیستم AECI متصل می شود.

در اوایل این ماه، Scout Clean Energy یک قرارداد خرید برق 15 ساله (PPA) با Peninsula Clean Energy امضا کرده بود تا 76.35 مگاوات از تجدید نیرو مزرعه بادی Pacheco Pass در کالیفرنیا تامین کند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *