خرید و بازکاری ذخایر نفت و گاز

خرید و بازکاری ذخایر نفت و گاز

به گزارش بازار نفت و گاز، Allied Energy دارایی های گاز طبیعی خود را با خرید Thiel گسترش می دهد. چاه Thiel توسط Union Pacific Resources در سال 1996 حفر شد و در نزدیکی برنهام تگزاس قرار دارد. Allied Energy Corp (OTC Pink: AGYP)، یک شرکت تولید کننده نفت و گاز متمرکز بر اجاره و بازکاری ذخایر نفت و گاز در یکی از پربارترین مناطق هیدروکربنی در ایالات متحده، با خوشحالی اعلام می کند که این شرکت اخیراً توسعه یافته است. دارایی های گاز طبیعی خود را از طریق خرید Thiel Lease and Well.

خرید و بازکاری ذخایر نفت و گاز

چاه Thiel توسط Union Pacific Resources در سال 1996 حفر شد و در نزدیکی برنهام تگزاس قرار دارد. چاه تیل به عنوان یک چاه جانبی دوگانه حفر شد و پس از تکمیل، نرخ جریان آزاد مطلق 44000000 فوت مکعب گاز طبیعی در روز گزارش شد. در طول 3 سال اول بهره برداری، چاه تیل تا به امروز تقریباً 3،000،000،000 فوت مکعب گاز طبیعی تولید کرده است.

اخیراً چاه Thiel توسط Jenex Petroleum Corporation از سال 2009 تا 2021 مورد بهره برداری قرار گرفت. در این مدت چاه Thiel تعداد تقریباً 8,080,000 فوت مکعب گاز طبیعی در روز (یا 8.80 میلی متر مکعب در روز) را گزارش کرد.

تعمیرات لازم برای بازگشت به تولید

در حال حاضر، چاه Thiel به دلیل نشتی در خط جریان و عدم تمایل اپراتور سابق به تعمیر به دلیل هزینه های بالقوه بالا بسته شده است. تیم Allied به دقت بررسی های لازم را روی چاه Thiel و تعمیرات لازم برای بازگشت به تولید انجام داده است. متفقین حدس زده است که Thiel ارزش قابل توجهی به هلدینگ های شرکتی می افزاید و در خدمت گسترش منافع فزاینده متفقین در منابع گاز طبیعی است.

آینده فوق‌العاده روشن گاز طبیعی

جورج مونتیث، مدیر عامل شرکت، درباره این خرید اظهار داشت: یکی از منابع طبیعی که تاکنون درباره آن صحبت زیادی نکرده‌ایم، ذخایر گاز طبیعی ما است. بر اساس روندهای فعلی و غلبه اخبار، ما معتقدیم که گاز طبیعی، همراه با نفت خام، آینده فوق‌العاده روشنی دارد و می‌خواهیم به عموم سرمایه‌گذاران خود اطلاع دهیم که قصد داریم این منبع را در کنار تولید نفت خام خود به حداکثر برسانیم. متفقین به دنبال سرمایه اضافی برای اضافه کردن اجاره نامه های بیشتری مانند Thiel است.

۱۰ کشور بزرگترین ذخایر گاز طبیعی

گاز طبیعی در بسیاری از چاه های نفت رایج است و اغلب به «گاز شعله ور» تبدیل می شود. برای کسانی که میدان‌های نفتی را در شب دیده‌اند و متوجه شعله‌های روشن شده‌اند، شعله‌ور شدن گاز (گاز طبیعی) به اتمسفر است. روشن کردن گاز فلر ساده ترین راه برای مدیریت این منبع طبیعی است که با تولید نفت همراه است و فشار چاه را به سطوح ایمن کاهش می دهد. با این حال، این یک روش غیر دوستدار محیط زیست برای رسیدگی به گاز مشعل و اتلاف منابعی است که تقاضا به طور تصاعدی در حال افزایش است.

افزایش قیمت گاز طبیعی

اخیراً قیمت گاز طبیعی به شدت افزایش یافته است. ایالات متحده در حال حاضر اولین تولید کننده گاز طبیعی در جهان است، اما روسیه در رتبه دوم قرار دارد. بر اساس داده های معدنی جهان در سال 2021، تولید گاز طبیعی روسیه به 717960 میلیون متر مکعب رسید. بسیاری از کشورهای جهان به دلیل اقدامات روسیه علیه اوکراین شروع به رد منابع گاز طبیعی روسیه کرده اند. این واقعیت تا حدی باعث افزایش سرسام آور تقاضای گاز طبیعی در سراسر جهان شده است.

جورج مونتیث، مدیر عامل شرکت متفقین، نتیجه گیری کرد: ما همچنان به تولید نفت و یا پیشرفت به سمت تولید بیشتر در اجاره های گرین، گیلمر و پرومتئوس خود ادامه می دهیم. من از روابطی استفاده می کنم که در طول زمان ایجاد کرده ام تا ارزش افزوده شده به دارایی های متفقین را به حداکثر برسانم. من معتقدم که خرید Thiel Lease آغاز فصل بعدی Allied است و چیزهای بیشتری برای دنبال کردن وجود خواهد داشت.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *