خرید Bison با قرارداد 346 میلیون دلاری توسط سیویتاکس

خرید Bison با قرارداد 346 میلیون دلاری

به گزارش بازار نفت و گاز، سیویتاس با قراردادی 346 میلیون دلاری Bison Oil & Gas II را خریداری می کند. گفته می شود که خرید Bison با افزودن 102 مکان ناخالص، که 38 مورد از آنها کاملا مجاز است، سبد سیویتاس را تقویت می کند.

خرید Bison با قرارداد 346 میلیون دلاری

Civitas Resources با خرید اپراتور Denver-Julesburg Basin (DJ Basin) Bison Oil & Gas II در معامله ای به ارزش حدود 346 میلیون دلار موافقت کرده است. این معامله شامل 45 میلیون دلار نقد و فرض تا 176 میلیون دلار بدهی و سایر بدهی ها، علاوه بر عرضه 2.3 میلیون سهام سیویتاس است.

در دسامبر 2016، Bison Oil & Gas II با تعهدات سرمایه ای از سرمایه و مدیریت Carnelian Energy تأسیس شد. این شرکت که دارای اجاره نامه هایی است که 40000 هکتار خالص را پوشش می دهد، تا به امروز 30 حلقه چاه افقی را در موقعیت اصلی دی جی خود حفر کرده است.

Bison Oil & Gas II عمدتاً بر روی منطقه باجا در شمال شرقی شهرستان ولد متمرکز است. منطقه باجا دارای ویژگی های تخلخل و مقاومت بالایی است که انتظار می رود نفت قابل توجهی را به همراه داشته باشد. این شرکت همچنین موقعیت عملیاتی خود را در منطقه Cartwright، که در لبه شرقی Wattenberg قرار دارد، تضمین کرده بود.

از طریق زیرمجموعه Bull Moose Royalties II، این شرکت همچنین دارای منافع معدنی و حق امتیاز قابل توجهی در سراسر کلرادو است. انتظار می رود این معامله در سه ماهه اول سال جاری تکمیل شود.

خرید Bison با افزودن 102 مکان ناخالص

گفته می شود که خرید Bison با افزودن 102 مکان ناخالص، که 38 مورد از آنها کاملا مجاز است، سبد سیویتاس را تقویت می کند. سیویتاس ها همچنین اعلام کرد که اریک گریگر از سمت رئیس و مدیرعامل کناره گیری کرده است و بن دل، رئیس شرکت، نقش مدیرعامل موقت را بر عهده خواهد گرفت.

دل در بیانیه‌ای گفت: «از طرف هیئت مدیره و کل سازمان سیویتاس، از اریک برای همه تلاش‌هایش در کمک به ایجاد Civitas به عنوان بزرگترین E&P بازی خالص در حوزه دی‌جی تشکر می‌کنیم. اریک در دوران مدیرعاملی خود به موفقیت های زیادی دست یافت و ما برای او در تلاش های آینده اش آرزوی بهترین ها را داریم.

در ژوئن سال گذشته، سیویتاس با خرید Crestone Peak Resources، یک اپراتور در حوضه Denver-Julesburg (DJ) در کلرادو، ایالات متحده، در یک معامله کل سهام که ارزش شرکت بزرگ شده را در حدود 4.5 میلیارد دلار ارزش داشت، موافقت کرد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *