راه اندازی کشتی بازیافت الماس در نامیبیا

راه اندازی کشتی بازیافت الماس در نامیبیا

به گزارش بازار نفت و گاز، آنگلو امریکن راه اندازی کشتی بازیافت الماس بنگوئلا Gem را اعلام کرد. Benguela Gem بخشی از ناوگان است که توسط سرمایه گذاری مشترک 50:50 بین De Beers و دولت نامیبیا اداره می شود.

راه اندازی خط بازیافت

شرکت Anglo American plc (“Anglo American”) راه اندازی – زودتر از موعد مقرر و کمتر از بودجه – کشتی بازیابی الماس Benguela Gem (که قبلاً با نام AMV3 شناخته می شد) را اعلام کرد. Benguela Gem بخشی از ناوگانی است که توسط سرمایه گذاری مشترک 50:50 بین De Beers و دولت نامیبیا اداره می شود.

جواهر بنگوئلا 500000 قیراط الماس با ارزش اضافی را به تولید سالانه دریایی اضافه می کند که افزایشی حدود 45 درصدی را به دنبال سرمایه گذاری تقریباً 420 میلیون دلاری (تقریباً 210 میلیون دلاری قابل انتساب به آنگلو امریکن) خواهد داشت.

راه اندازی زودتر از موعد

مارک کوتیفانی، مدیر اجرایی آنگلو امریکن، گفت: «راه‌اندازی سنگ بنگولا زودتر از موعد مقرر و کمتر از بودجه نشان‌دهنده پیشرفت بیشتر به سمت رشد ارگانیک بیش از 20 درصدی آنگلو امریکن در طی سه سال آینده است. این کشتی اضافی تولید برخی از با کیفیت ترین و با ارزش ترین الماس های جهان را افزایش می دهد و در عین حال مزایای اقتصادی پایدار را برای نامیبیا به ارمغان می آورد.

بروس کلیور، مدیر عامل گروه De Beers، گفت: “بازیابی الماس توسط دبمارین نامیبیا بزرگترین کمک کننده به اقتصاد نامیبیا است و ما مفتخریم که نقش خود را ایفا کنیم. جواهر Benguela اولین در نوع خود است و نشان دهنده یک شاهکار برجسته در طراحی مهندسی، نوآوری فناوری و عملکرد پایدار است. سرمایه‌گذاری در این کشتی از آینده طولانی‌مدت و پایداری برای بخش الماس نامیبیا پشتیبانی می‌کند که خانه برخی از محبوب‌ترین الماس‌های جهان است.

Benguela Gem یک کشتی ساخته شده سفارشی است که آخرین فناوری و طراحی کاملاً یکپارچه را برای دستیابی به کارایی، قابلیت اطمینان و دقت بی‌رقیب ترکیب می‌کند. یک سیستم موقعیت یابی دینامیکی پیشرفته به طور خودکار عملکرد کشتی را در شرایط آب و هوایی متغیر بهینه می کند تا مصرف انرژی را به حداقل برساند. این کشتی همچنین آب شیرین خود را از طریق استفاده از سیستم های بازیابی گرما و کارخانه اسمز معکوس تولید می کند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *