رد پیشنهاد ادغام توسط سریکا انرژی

رد پیشنهاد ادغام توسط سریکا انرژی

به گزارش بازار نفت و گاز، سريكا انرژي پيشنهاد ادغام 1.4 ميليارد دلاري كيستوس را رد كرد. Serica پیشنهاد تجدید نظر شده Kistos را رد کرده است، زیرا ارزش آن را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد و ارزش اصلی دارایی های اصلی تولید نفت و گاز خود را منعکس نمی کند و Kistos قصد دارد از نقدینگی خود Serica برای تامین مالی بخشی از معامله استفاده کند.

رد پیشنهاد ادغام اصلاح شده

شرکت گاز طبیعی سریکا انرژی مستقر در بریتانیا پیشنهاد ادغام اصلاح شده از سوی کیستوس، یک شرکت سرمایه گذاری انرژی که ارزش شرکت را حدود 1.4 میلیارد دلار ارزیابی می کند، رد کرده است.

در اوایل این ماه، کیستوس یک پیشنهاد نقدی و سهام به مبلغ 382p به ازای هر سهم ارائه کرد و ارزش Serica را 1.2 میلیارد دلار اعلام کرد، که شرکت آن را رد کرد. این شرکت سرمایه گذاری قیمت پیشنهادی خود را به 425p برای هر سهم تغییر داده است که نسبت به پیشنهاد قبلی 11 درصد افزایش یافته است.

پیشنهاد تجدید نظر شده

بر اساس این پیشنهاد تجدید نظر شده، سهامداران Serica 0.4 سهم جدید Kistos را به همراه 213p پول نقد برای هر سهم Serica دریافت خواهند کرد. پیشنهاد جدید نشان دهنده 19 درصد حق بیمه نسبت به آخرین قیمت بسته شدن Serica 357p است. علاوه بر این، پیشنهاد تجدید نظر شده همچنین پیشنهاد می‌کند که اندرو آستین، مدیر عامل کیستوس، به‌عنوان مدیر اجرایی منصوب شود و تونی کریون واکر، رئیس سریکا، به‌عنوان رئیس شرکت ترکیبی ادامه دهد.

بررسی دقیق پیشنهاد

Serica گفت که هیئت مدیره آن به همراه مشاوران مالی خود پس از بررسی دقیق پیشنهاد تجدید نظر شده کیستوس را به اتفاق آرا رد کرده اند. این شرکت گفت که پیشنهاد جدید کیستوس ارزش آن را به میزان قابل توجهی پایین می آورد و ارزش اصلی دارایی های اصلی تولید نفت و گاز آن را منعکس نمی کند.

سرمایه گذاری ارگانیک

Serica گفت که پیشنهاد تجدید نظر شده برنامه ها و توانایی آن برای سرمایه گذاری ارگانیک در زمینه های موجود خود را برای افزایش تولید، ذخایر و عمر دارایی در نظر نمی گیرد. علاوه بر این، پیشنهاد تجدید نظر شده Kistos استفاده از نقدینگی خود Serica را برای تأمین مالی بخشی از تراکنش پیشنهاد می‌کند که شامل توزیع سرمایه 67p از منابع نقدی خود Serica است. Kistos که در سال 2020 و در نتیجه فروش سلف خود RockRose Energy به قیمت 250 میلیون پوند تأسیس شد، فرصت های جذابی را در بازار انرژی در حال گذار اروپا هدف قرار می دهد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *