روند نزولی صادرات بنزین اروپا به ایالات متحده

,
روند نزولی صادرات بنزین اروپا به ایالات متحده

به گزارش بازار نفت و گاز، در شرایط ضعیف شدن صادرات بنزین از اروپا به ایالات متحده، موجودی بنزین در مرکز تجاری آمستردام – روتردام آنتورپ، که توسط Insights Global اندازه گیری شد، افزایش یافت.

در هفت روز تا 23 سپتامبر 7.4٪ تا 813،000 تن است. کاهش تقاضای صادرات به ایالات متحده، محوری را به دنبال داشته است. روند نزولی بازار با اوج بنزین تابستانی است. در حالی که تقاضای سریع بنزین در اروپا باقی ماند و پالایشگاه های قوی اروپایی به صادرات فرا اقیانوس اطلس در درجه اول به ساحل اقیانوس اطلس ایالات متحده، برای جذب مازاد گازوئیل متکی هستند.

شرکت اطلاعات کالایی Kpler در این زمینه نشان داد صادرات 670 هزار بشکه بنزین ازاروپا به USAC در هفته شروع 27 سپتامبر، 3.08 میلیون بشکه کاهش یافته است. کاهش تقاضای صادرات به آمریکا با فشار بر بازار نفتکش ها در حوزه اقیانوس اطلس و با مازاد عرضه تانکرهای تمیز برد متوسط ​​در داخل حوضه آتلانتیک کاهش یافته است.

S&P Global Platts قاره بریتانیا – ایالات متحده نرخ حمل و نقل نفتکش های ساحل آتلانتیک را بر اساس 37000 تن در Worldscale 100 ، ثابت در روز و نزدیک به پایین ترین سطح 9 ماهه در هفته گذشته ارزیابی کرد. با نگاهی به آربیتراژ فرا اقیانوس اطلس ، بنزین 67 سنت در بشکه و 14.37 دلار در هر بشکه ارزیابی شد. مبادله باربری FOB AR Eurobob ماه گذشته 1.1٪ بالاتر در 703.50 دلار در تن معامله شد.

منطق روزانه و محرومیت های بارگیری بنزین FOB

ارزیابی منطقی بنزین Prem بدون سرب ppmS FOB AR10 : حق بیمه کشتی های بنزینی Eurobob با استفاده از اطلاعات شنیده شده از بازار و در صورت عدم وجود نشانه های رقابتی در بازار Platts برای مبادله اکتبر 5.00 میلیون تن ارزیابی شد. منحنی ساختار مبادله ماه نوامبر از 704.75 دلار در تن در ماه کتبر 685 دلار اعمال شد.

ارزیابی بنیاد و پایه بارگیر بنزین Eurobob FOB AR: کشتی های تابستانی بنزین Eurobob مورد ارزیابی قرار گرفت. پیشنهاد رقابتی بارگیری های زمستانی بنزین Eurobob با قیمت 20/75 دلار در تن معامله شد.

حق بیمه مبادله اکتبر از 28 میلیون تن با استفاده از اطلاعاتی که از بازار شنیده می شود و در صورت عدم وجود علائم رقابتی در بازار Platts Close مورد ارزیابی قرارگرفت. منحنی ساختار مبادله ماه نوامبر با عقب ماندگی 65 سنت از 703.50 دلار در تن در ماه اکتبر 683.75 دلار در تن اعمال شد.

ارزیابی بنیاد و پایه بارگیری بنزین E10 Eurobob FOB AR: بارگیری تابستانی بنزین E10 Eurobob برای مبادله ماه اکتبر 35.00 دلار در میلیون تن از 25.00 دلار در میلیون تن حق بیمه قیمت گذاری شد. با استفاده از اطلاعات شنیده شده از بازار و در صورت عدم وجود نشانه های رقابتی Platts برای مبادله اکتبر 20.00 میلیون دلار در تن ارزیابی شد. منحنی ساختار مبادله ماه نوامبر با عقب ماندگی 65 سنت از 708.50 دلار در تن در ماه اکتبر 688.75 دلار در تن اعمال شد.

منطق روزانه و محرومیت های بارگیری بنزین NWE Med

ارزیابی بنیاد و پایه بنزین ppmS CIF NWE 10: بازار بار زمستانی بنزین CIF NWE ، 30.00 میلیون دلار در تن در ماه برآورد شد. بارگیری بنزین زمستانی، با استفاده از اطلاعات شنیده شده از بازار و در غیاب نشانه های رقابتی ارزیابی شد. منحنی ساختار مبادله ماه نوامبر با عقب ماندگی 65 سنت از 729.25 دلار در تن در ماه اکتبر 709.50 دلار در تن اعمال شد.

ارزیابی منطقی بنزین Prem بدون سرب ppmS FOB Med 10: بازار FOB مدیترانه در صورت عدم وجود نشانه های رقابتی در بازار Platts برای مبادله اکتبر 20.00 میلیون تن ارزیابی شد. منحنی ساختار مبادله ماه نوامبر با عقب ماندگی 66 سنت از 710.00 دلار در تن در ماه اکتبر 689.75 دلار در تن اعمال شد.

ارزیابی منطقی بنزین Prem بدون سرب ppmS CIF 10: ارزیابی محموله بنزین CIF مدیترانه ای به عنوان پیش فروش خالص حمل و نقل انجام شد. ارزیابی محموله بنزین FOB مدیترانه ای با استفاده از موارد زیراست. ارزیابی محموله بنزین FOB Med با هزینه حمل 30 هزار تن بار از بنادر مدیترانه ای به مقاصد مدیترانه ای است.

بیشتر بخوانید:قیمت گاز مایع پایین‌ترین سطح در یک هفته گذشته برگشت

 بوتان مخلوط اروپای شمال غربی در روز ثابت بود

اینستاگرام : https://www.instagram.com/iroilmarket/

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *