پلی اتیلن ترفتالات 2 رکورد تاریخی زد

,
پلی اتیلن ترفتالات 2 رکورد تاریخی زد

پلی اتیلن ترفتالات در تاریخ مجتمع پتروشیمی شهید تندگویان رکورد بی سابقه ای زد. رئیس مجتمع گفت: برای تولید تجاری ۷ محصول و گرید جدید برنامه ریزی آغاز شده که به‌زودی درمورد عرضه گریدهای جدید به سهامداران محترم خبرهای خوبی اعلام خواهد شد.

پلی اتیلن ترفتالات در سال جاری رکورد زد

به گزارش بازار نفت و گاز، «امین ملک‌زاده» به ثبت دو رکورد تاریخی در زنجیره تولید محصولات پلی اتیلن ترفتلات در سال ۱۴۰۱ اشاره کرد و گفت: با تولید یک میلیون و ۱۲۵ هزار تن محصول در سال ۱۴۰۰ رکورد تازه‌ای در تاریخ تاسیس این شرکت پتروشیمی ثبت شد که این رکورد در سال جاری ارتقا یافته است.

رئیس مجتمع پتروشیمی شهید تندگویان اعلام کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا نیمه آبان امسال بالغ بر ۷۵۶ هزار تن محصول در این پتروشیمی تولید شده که نسبت به مدت مشابه پارسال حدود ۵۵ هزار تن افزایش یافته است، تصریح کرد: پیش بینی می‌شود با استمرار وضع موجود تا پایان سال ۱۴۰۱ رکورد تاریخی تولید بیش از یک میلیون و ۲۹۰ هزار تن محصول به ثبت برسد.

مجتمع پتروشیمی شهید تندگویان

مجتمع پتروشیمی شهید تندگویان

وی همچنین به کاهش ظرفیت خالی تولید در پتروشیمی شهید تندگویان در طول سه سال گذشته تاکنون اشاره کرد، و بیان کرد: نسبت تولید به ظرفیت نصب شده این پتروشیمی سال ۱۳۹۴ حدود ۵۴ درصد بود یعنی نیمی از ظرفیت نصب شده این مجتمع پتروشیمی بدون استفاده مانده بود.

برای اطلاع از جدول قیمت پلی اتیلن با ما همراه باشید.

او با بیان اینکه در کنار افزایش هشت درصدی تولید در سال جاری نسبت تولید به ظرفیت اسمی امسال به رقم بی‌سابقه ۷۶ درصد رسیده، تاکید کرد: این شاخص نسبت به مدت مشابه پارسال حدود ۵٫۵ درصد افزایش یافته است.

ملک زاده با بیان اینکه همزمان با افزایش ظرفیت تولید، تنوع سبد محصولات هم به عنوان یک هدف مهم در دستور کار تیم و ساختار مدیریتی و کارکنان پتروشیمی قرار دارد، افزود: درحال حاضر برنامه ریزی برای تولید تجاری هفت محصول و گرید جدید انجام شده که به زودی درباره عرضه محصولات و گرید های جدید خبرهای خوبی اعلام خواهد شد.

منبع:شانا

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *