ساخت اولین نیروگاه با سوخت LNG در ویتنام توسط سامسونگ

ساخت اولین نیروگاه با سوخت LNG در ویتنام توسط سامسونگ

به گزارش بازار نفت و گاز، Samsung C&T و Lilama برنده قرارداد EPC برای نیروگاه 1.5GW Nhon Trach 3&4 شدند. Nhon Trach 3&4 اولین نیروگاه با سوخت LNG در ویتنام خواهد بود که در دوره 2023-2024 راه اندازی شود.

سامسونگ برنده قرارداد مهندسی

Samsung C&T و Lilama برنده یک قرارداد مهندسی، خرید و ساخت (EPC) به ارزش 24.14 میلیارد VND (1.04 میلیارد دلار) از PetroVietnam Power برای نیروگاه 1.5 گیگاواتی Nhon Trach 3&4 در ویتنام شدند.

انتظار می رود در دوره 2023-2024 راه اندازی شود، Nhon Trach 3&4 اولین نیروگاه گاز طبیعی مایع (LNG) در ویتنام خواهد بود. کل سرمایه گذاری نیروگاه حدود 32.4 میلیارد VND (1.4 میلیارد دلار) است.

ساخت دو نیروگاه

حوزه اصلی کار لیلاما و سامسونگ سی اند تی ساخت دو نیروگاه با استفاده از توربین های گاز سیکل ترکیبی مدرن با پیکربندی 1-1-1 است که از یک توربین گاز، یک دیگ بازیابی حرارت و یک توربین بخار تشکیل شده است. به گفته لیلاما، این پروژه باید در مدت 36 ماه توسعه یابد.

گروه جنرال الکتریک (ایالات متحده آمریکا) قرارداد تامین تجهیزات اصلی نیروگاه Nhon Trach 3&4 را دارد. توربین گازی که قرار است برای واحدهای گازسوز عرضه شود، مدل 9HA.02 خواهد بود. نیروگاه Nhon Trach 3&4 در پارک صنعتی Ong Keo در منطقه Nhon Trach در استان Dong Nai ساخته خواهد شد.

انتظار می‌رود این نیروگاه برق را برای سه منطقه بزرگ با توان بار بالا در منطقه جنوبی، که شامل شهر هوشی مین و استان‌های دونگ نای و باریا – وونگ تائو می‌شود، تامین کند. این توسعه نیروگاه سیکل ترکیبی Nhon Tranch (CCPP) است که ظرفیت نصب شده 1.2GW دارد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *