ساخت مرکز تولید ردیاب خورشیدی در داخل نیروگاه هسته ای منحل شده

ساخت مرکز تولید ردیاب خورشیدی

به گزارش بازار نفت و گاز، کارخانه ردیاب خورشیدی طرح کومال در نیروگاه از کار افتاده ایتالیا. کارخانه برنامه ریزی شده Tracker Sun Hunter توسط Comal در یک منطقه بلااستفاده به مساحت بیش از 30000 متر مربع در داخل نیروگاه هسته ای منحل شده ساخته خواهد شد.

ساخت مرکز تولید ردیاب خورشیدی

شرکت Enel و توسعه‌دهنده انرژی خورشیدی Comal توافق‌نامه‌ای را برای ساخت یک مرکز تولید ردیاب خورشیدی در ایتالیا برای پشتیبانی از تولید انرژی فتوولتائیک تا 1 گیگاوات در سال امضا کردند.

این تاسیسات که به عنوان کارخانه Tracker Sun Hunter شناخته می شود، توسط Comal در یک منطقه بلااستفاده به مساحت بیش از 30000 متر مربع در داخل نیروگاه هسته ای منحل شده Montalto di Castro ساخته خواهد شد. نیروگاه هسته ای مونتالتو دی کاسترو که متعلق به شرکت Enel است، در سال 1988 حتی قبل از شروع به کار به دلیل همه پرسی سال 1987 در ایتالیا، از رده خارج شد. در حال حاضر نیروگاه الساندرو ولتا بخشی از پروژه انرژی هسته ای را اشغال کرده است.

کارخانه Tracker Sun Hunter

کارهای مقدماتی برای کارخانه Tracker Sun Hunter در حال انجام است که 70 کارگر را با حداکثر تولید استخدام خواهد کرد. آلفردو بالتی، مدیرعامل Comal گفت: “ما به این همکاری با Enel، یکی از بازیگران اصلی انتقال انرژی در ایتالیا بسیار افتخار می کنیم. در نتیجه این توافق، نیروگاه مونتالتو دی کاسترو قادر خواهد بود فصل صنعتی جدیدی را تجربه کند، مزیتی که به لطف ایجاد مشاغل جدید و مستقیم و غیرمستقیم متعدد در قلمرو خواهد بود.

نیروگاه مونتالتو دی کاسترو شاهد یک توسعه بزرگ با تمرکز بر الزامات سیستم برق و فرصت های ایجاد شده توسط انتقال انرژی خواهد بود. به عنوان بخشی از این، قرار است یک هاب انرژی جدید در محل ایجاد شود که بین طرح‌های بخش انرژی توسعه‌یافته توسط Enel و راه‌حل‌های تجاری جدید ساخته شده توسط اشخاص ثالث ادغام خواهد شد.

نیروگاه فتوولتائیک جدید

Enel قصد دارد یک نیروگاه فتوولتائیک جدید با ظرفیت نزدیک به 10 مگاوات در این سایت بسازد. سایر مناطق در این مکان برای انطباق با سیستم های ذخیره انرژی با مجموع حدود 245 مگاوات استفاده خواهد شد. به گفته Enel، بر اساس نشانه‌های برنامه ملی یکپارچه انرژی و آب و هوا ایتالیا (PNIEC) و برای ترویج خروج این کشور از زغال‌سنگ، نیروگاه‌های توربو گاز بازسازی‌شده که کارآمدتر شده‌اند، در نیروگاه الساندرو ولتا به کار خود ادامه خواهند داد.

لوکا سولفارولی کامیلوچی، رئیس تولید انرژی Enel Green Power و Enel در ایتالیا گفت: توافق با Comal و توسعه جدید سایت Montalto di Castro، نمایش ملموسی از اثرات مثبت انتقال انرژی برای مشاغل، برای مناطق و برای کشور. دایره ای که رشد منابع انرژی تجدیدپذیر، توسعه زنجیره تامین ملی فناوری های پایدار و استفاده مجدد از دارایی ها را در یک اقتصاد دایره ای گرد هم می آورد، امکان تولید ارزش مشترک و فرصت های جدید را فراهم می کند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *