ساخت هاب انرژی تجدیدپذیر در استرالیای غربی

ساخت هاب انرژی تجدیدپذیر در استرالیای غربی

به گزارش بازار نفت و گاز، Fortescue در نظر دارد هاب انرژی تجدیدپذیر 5.4GW Uaroo در استرالیای غربی بسازد. شرکت سنگ آهن، از طریق شرکت تابعه خود Pilbara Energy (Generation)، درخواستی را به اداره حفاظت از محیط زیست استرالیای غربی برای ساخت و راه اندازی هاب انرژی در منطقه Pilbara ارسال کرده است.

تامین انرژی عملیات

گروه فلزات فورتسکیو پیشنهادی را برای تامین انرژی عملیات معدنی خود در منطقه پیلبارا در استرالیای غربی با هاب انرژی تجدیدپذیر 5.4 گیگاواتی Uaroo ارائه کرده است.

شرکت سنگ آهن از طریق شرکت تابعه خود Pilbara Energy (Generation) درخواستی در این زمینه به اداره حفاظت از محیط زیست استرالیای غربی ارائه کرده است. پیلبارا انرژی (نسل) ساخت و راه اندازی هاب برق را پیشنهاد می کند.

Fortescue Metals قصد دارد مرکز انرژی های تجدیدپذیر Uaroo را در ایستگاه های پاستوری Uaroo و Emu Creek واقع در 120 کیلومتری جنوب Onslow در منطقه Pilbara بسازد.

ساخت هاب انرژی

هاب پیشنهادی می تواند تا 340 توربین بادی برای تولید 2.04 گیگاوات به همراه یک مزرعه خورشیدی 3.33 گیگاواتی داشته باشد.

پیلبارا انرژی (نسل) همچنین نصب یک سیستم ذخیره انرژی باتری 9.1 گیگاوات ساعتی، پست‌های فرعی، زیرساخت‌های پشتیبانی مربوطه، مسیرها و جاده‌ها و راهروها را برای تطبیق کابل‌کشی الکتریکی به عنوان بخشی از پروژه پیشنهاد کرده است.

پیشنهاد دهنده پروژه اظهار داشت که ردپای اختلال تا 10,158 هکتار در یک پاکت توسعه که در منطقه 61,525 هکتار پخش شده است وجود خواهد داشت.

این شرکت همچنین گفت که در طول ساخت هاب انرژی های تجدیدپذیر Uaroo، نیاز به برداشت تا 6.5 گیگالیتر آب زیرزمینی، با نرخ یک گیگالیتر در سال (GL/a) وجود خواهد داشت.

به گفته Fortescue Metals، این هاب انرژی به آن امکان می دهد تا انتشار سالانه گازهای گلخانه ای را تا پایان این دهه حداقل 1.5 میلیون تن گازهای گلخانه ای معادل دی اکسید کربن کاهش دهد.

Fortescue Metals اظهار داشت: «هاب انرژی تجدیدپذیر Uaroo یک گزینه قانع‌کننده است، زیرا انرژی‌های تجدیدپذیر در حال حاضر، در بسیاری از موارد، کم‌هزینه‌ترین شکل انرژی موجود است، و جذب آن به عملکرد مالی و همچنین سلامت آب و هوا کمک می‌کند.

به موازات آن، کشورها و شرکت‌ها در سراسر جهان به اهداف انتشار خالص صفر متعهد شده‌اند یا متعهد می‌شوند.

“به این دلایل، هاب انرژی های تجدیدپذیر Uaroo هم برای عملکرد اقتصادی و هم برای جذابیت محصول در آینده و هم برای تضمین یک آینده آب و هوایی کم آسیب مهم است.”

پیش بینی می شود که هاب انرژی دارای عمر عملیاتی 42 سال باشد که می تواند تمدید شود زیرا منابع بادی و خورشیدی احتمالاً در آینده قابل پیش بینی در سایت پروژه در دسترس خواهند بود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *