ساخت و ساز پروژه های بادی 259 مگاواتی را در اسپانیا

ساخت و ساز پروژه های بادی 259 مگاواتی را در اسپانیا

به گزارش بازار نفت و گاز، Enel Green Power ساخت و ساز پروژه های بادی 259 مگاواتی را در اسپانیا آغاز می کند. انتظار می رود که سه مزرعه بادی Campillo 1، 2 و 3 با سرمایه گذاری 256 میلیون یورویی ساخته شوند و برای حدود 350 نفر عمدتاً از مناطق محلی شغل ایجاد کنند. Enel Green Power España (EGPE)، واحد انرژی های تجدیدپذیر شرکت اسپانیایی Endesa، ساخت و ساز را در خوشه باد 259.2 مگاواتی Campillo در اسپانیا آغاز کرده است.

خوشه باد Campillo

خوشه باد Campillo شامل سه مزرعه بادی است که بین شهرهای Campillo de Altobuey و Enguídanos در استان Cuenca ساخته شده است. Endesa حدود 256 میلیون یورو برای ساخت این سه مزرعه بادی سرمایه‌گذاری می‌کند و انتظار می‌رود که حدود 350 نفر از افراد محلی را بر اساس طرح ایجاد ارزش مشترک EGPE استخدام کند.

در میان این سه پروژه، کمپیلو 1 کوچکترین خواهد بود، با ظرفیت نصب شده حدود 76.8 مگاوات، در حالی که کمپیلو 2 و 3 هر کدام دارای ظرفیت 91.2 مگاوات خواهند بود. پیش بینی می شود این سه مزرعه بادی حدود 660 گیگاوات ساعت در سال تولید کنند که تقریباً دو برابر مصرف سالانه شهری مانند کوئنکا در نزدیکی آن است.

مسائل زیست محیطی پروژه

اندسا گفت که این پروژه شامل چهار پست برق و سه خط فشار قوی است. همچنین این شرکت در حال حاضر در حال مذاکره با نمایندگان اولیه محلی و مراجع ذیصلاح است تا ضمن به حداقل رساندن اثرات زیست محیطی، پروژه را به انجام برساند.

ساخت سه پروژه تجدیدپذیر بر اساس مدل «محل ساخت و ساز پایدار» Enel Green Power است که شامل نصب پانل های خورشیدی PV می شود. پس از تکمیل ساخت، بخشی از خروجی مزارع بادی در اختیار شرکت بین المللی مراقبت های بهداشتی جانسون و جانسون (J&J) قرار می گیرد.

Endesa یک قرارداد خرید برق مجازی (VPPA) J&J را در جولای گذشته امضا کرده است. طبق VPPA، Endesa انرژی را از ترکیب منابع خورشیدی و بادی تامین می‌کند، جایی که مزارع بادی Campillo 2 و 3 حدود 80 درصد انرژی را تشکیل می‌دهند.

همچنین، قرارداد انرژی های تجدیدپذیر به J&J امکان می دهد سالانه حدود 130720 تن انتشار CO2 را در جو حذف کند. به گفته این شرکت، علاوه بر این، قرار است بخشی از تجهیزات پس از اتمام کار به مقامات محلی برای استفاده عمومی اهدا شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *