ساخت کارخانه تولید بیومتان 380 گیگاوات ساعتی در ایلینوی ایالات متحده

ساخت کارخانه تولید بیومتان 380 گیگاوات ساعتی

به گزارش بازار نفت و گاز، Air Liquide کارخانه تولید بیومتان 380 گیگاوات ساعتی را در ایلینوی، ایالات متحده می سازد. این کارخانه برای قرار گرفتن در راکفورد، بیومتان را از بیوگاز تولید شده از یک مرکز تصفیه زباله جامد تولید خواهد کرد.

ساخت کارخانه تولید بیومتان

Air Liquide برنامه‌های خود را برای ساخت کارخانه تولید بیومتان در ایلینوی، ایالات متحده، که ظرفیت تولید 380 گیگاوات ساعت در سال خواهد داشت، فاش کرد. این مرکز برای قرار گرفتن در راکفورد، بیومتان را از بیوگاز تولید شده از یک کارخانه تصفیه زباله جامد که متعلق به Waste Connections است، تولید خواهد کرد.

این بزرگترین ظرفیت تولید در هر کارخانه برای Air Liquide خواهد بود که تا پایان سال آینده شروع به کار کند. این شرکت در حال ساخت یک واحد تولید بیومتان دیگر است که در ویسکانسین واقع شده است. کارخانه واقع در دلاوان که از محل دفن زباله به بیومتان تبدیل می شود، قرار است در اوایل سه ماهه دوم سال 2022 شروع به کار کند.

جدا از فناوری غشایی خود، Air Liquide از فناوری تکمیلی توسعه یافته توسط Waga Energy برای دو کارخانه در ایالات متحده استفاده خواهد کرد. گفته می شود واگا انرژی در ارزش گذاری بیوگاز از محل های دفن زباله متخصص است.

فناوری بیومتان

Émilie Mouren-Renouard، عضو کمیته اجرایی Air Liquide گفت: «بیومتان، مانند فناوری‌های جذب هیدروژن و CO2، جایگاه برجسته‌ای در مجموعه راه‌حل‌های توسعه‌یافته توسط Air Liquide برای مبارزه با گرمایش جهانی و حفظ محیط‌زیست دارد.

«اعلام ساخت بزرگترین واحد تولید بیومتان ما در جهان، عزم Air Liquide را برای همراهی با مشتریان خود در بخش‌های صنعتی و حمل‌ونقل در طول انتقال انرژی، و همچنین مشارکت فعالانه در ظهور جامعه‌ای با کربن کم نشان می‌دهد.»

در حال حاضر، Air Liquide دارای 21 واحد تولید بیومتان عملیاتی در سراسر جهان است که ظرفیت مجموع آنها نزدیک به 1.4TWh در سال است. پس از راه اندازی نیروگاه های راکفورد و دلاوان، ظرفیت به 1.8 تراوات ساعت در سال افزایش خواهد یافت.

ماه گذشته، شرکت گازهای صنعتی فرانسه یک الکترولیز غشایی مبادله پروتون 20 مگاواتی (PEM electrolyser) را در کبک، کانادا افتتاح کرد. الکترولیزور PEM دارای ظرفیت تولید تا 8.2 تن در روز هیدروژن کم کربن است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *