ساخت کشتی بارگیری جدید زغال سنگ صادراتی گلادستون

ساخت کشتی بارگیری جدید زغال سنگ صادراتی گلادستون

به گزارش بازار نفت و گاز، کشتی بارگیری جدید زغال سنگ آینده صادراتی گلادستون را تضمین می کند. کشتی بارگیری جایگزین در محل در گلادستون ساخته خواهد شد و بیش از 200 شغل ایجاد خواهد کرد.

کشتی بارگیری گلادستون

دولت Palaszczuk تعهد خود را به بخش منابع کوئینزلند از طریق سرمایه گذاری بیش از 60 میلیون دلار در یک کشتی بارگیری زغال سنگ جدید برای بندر گلادستون تأیید کرده است.

کشتی بارگیری جایگزین در محل در گلادستون ساخته خواهد شد و بیش از 200 شغل ساختمانی ایجاد خواهد کرد.

کامرون دیک، خزانه‌دار و وزیر تجارت و سرمایه‌گذاری، گفت که سرمایه‌گذاری در کشتی‌بار جدید هزاران شغل در بخش منابع را برای دهه‌های آینده پشتیبانی می‌کند.

خزانه‌دار گفت: «این سرمایه‌گذاری شاهد جایگزینی قدیمی‌ترین کشتی‌بار در ترمینال زغال‌سنگ RG Tanna است که بیش از 40 سال کار می‌کند.»

کشتی باری جدید

کشتی‌بار جدید ظرفیت پایانه RG Tanna را تا 25 سال دیگر تضمین می‌کند و تضمین می‌کند که این بندر صادراتی حیاتی می‌تواند به نیازهای مشتریان خود ادامه دهد.

با رشد و تنوع بندر گلادستون برای صادرات الکترولیزهای هیدروژنی که صنایع آینده فورتسکیو در اینجا تولید خواهد کرد، می دانیم که صادرات زغال سنگ نیز بخشی از آینده آن برای دهه های آینده خواهد بود.

افزایش 36 درصدی در ارزش صادرات زغال سنگ کوئینزلند از سال 2020 تا 2021 نقش مهمی در ارزش کلی صادرات ما ایفا کرد که به نزدیک به 80 میلیارد دلار در سال افزایش یافت.

ترمینال زغال سنگ RG Tanna از سه کشتی‌بار استفاده می‌کند.

ماشین جایگزین در محوطه بندر مرکزی Gladstone Ports Corporation ساخته خواهد شد، سپس از طریق یک کشتی بالابر سنگین در فاصله کوتاهی به خانه جدید خود برای بهره برداری منتقل می شود.

فعالیت طراحی

برنامه ریزی شده است که فعالیت های طراحی در مارس 2022 آغاز شود و راه اندازی آن برای می 2024 برنامه ریزی شده است.

عضو گلادستون، وزیر توسعه منطقه ای و تولید و وزیر آب گلن بوچر گفت که این سرمایه گذاری شواهد بیشتری از تعهد دولت پالاسزوک به مشاغل در گلادستون است.

آقای بوچر گفت: «ما به عنوان شهر بندری شناخته می‌شویم، بنابراین منطقی است که در این صنعت سرمایه‌گذاری کنیم تا فرآیند صادرات زغال‌سنگ را تا حد امکان روان کنیم.

“توانایی ارتقاء کشتی بارگیری زغال سنگ و ایجاد صدها شغل یک برد برد برای منطقه است و من به دولت در انجام این سرمایه گذاری تبریک می گویم که به ناچار به سود صنعت چند میلیارد دلاری کوئینزلند خواهد بود.”

دکتر آنتونی لینهام، رئیس GPC، گفت که ساخت کشتی‌بار برای اولین بار برای گلادستون و یکی از مهم‌ترین پروژه‌هایی بود که بندر انجام داده بود.

مزیت طول عمر دارایی

به دلیل طول عمر این دارایی‌ها، این فرصتی است که برای تیم ما یک بار در کار می‌آید، و دیدن کشتی‌باری که درست در بندر ساخته می‌شود، یک دستاورد بزرگ است، نه فقط برای بندر بلکه برای جامعه. دکتر لینهام گفت و برای ایالت – محلی نگه داشتن مشاغل.

«به طور سنتی، ماشین‌هایی با این اندازه در خارج از کشور ساخته می‌شوند و به استرالیا وارد می‌شوند، بنابراین ساختن یکی در اینجا در اوکلند پوینت یک دستاورد مهم و تقویتی برای تولید در کوئینزلند است.

پس از تکمیل، کشتی‌بار بر روی یک کشتی سنگین بارگیری می‌شود و به پایانه صادراتی ما منتقل می‌شود.

این فوق العاده است که زیرساخت ها و منابع برای تکمیل این پروژه مهم را در اینجا در گلدستون داریم.

او گفت: «مردم ما از ماهرترین افراد در جهان هستند و ما بسیار مفتخریم که می‌توانیم این پروژه را در اقتصاد محلی انجام دهیم.»

“این نه تنها اعتماد به تقاضای آتی بازار برای صادرات را نشان می دهد، بلکه از نظر مشاغل، تجارت و رونق منطقه همانطور که GPC برای 50 سال آینده برنامه ریزی می کند، خبر خوبی است.”

سرمایه گذاری جدید

مت برنت، شهردار گلادستون از سرمایه گذاری جدید در مشاغل محلی استقبال کرد و گفت که این نشان دهنده آینده قوی بخش منابع در جامعه او است.

“من معتقدم گلادستون و کوئینزلند مرکزی آینده درخشانی از طریق مشاغل بیشتر در صنایع بیشتر دارند. شهردار برنت گفت: این سرمایه گذاری گواه آن است.

من مفتخرم که بیش از 20 سال در هر سه سطح دولتی کار کرده ام و سرمایه گذاری جدید، رشد اقتصادی و مشاغل محلی را برای کوئینزلند مرکزی ارائه کرده ام.

«این سرمایه‌گذاری‌هایی مانند این از سوی دولت پالاسزوک است که به ایجاد مشاغل محلی بیشتر، در صنایع محلی بیشتر، برای خانواده‌های محلی بیشتر ادامه خواهد داد.

چه در یک معدن زغال سنگ یا لودر، یک طبقه کارخانه تولید، یک خط لوله گاز یا نفت، در تولید و انتقال انرژی جدید، یا از طریق هزاران شغل در صنعت هیدروژن.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *