ساخت یک نیروگاه هیدروژن جدید در کالیفرنیا

ساخت یک نیروگاه هیدروژن جدید در کالیفرنیا

به گزارش بازار نفت و گاز، ورلد انرژی مجوز توسعه تاسیسات تولید SAF در کالیفرنیا را تضمین می کند. پروژه توسعه شامل ساخت یک نیروگاه هیدروژن جدید است که تحت مالکیت و بهره برداری شرکت ایر پروداکتز و یک مرکز تولید سوخت های تجدیدپذیر است که توسط ورلد انرژی اداره می شود.

ساخت نیروگاه هیدروژن

ورلد انرژی، تولیدکننده سوخت های کم کربن مستقر در ایالات متحده، مجوزهای لازم را برای توسعه مرکز تولید و توزیع سوخت هوانوردی پایدار (SAF) در پارامونت، کالیفرنیا به دست آورده است.

پیش بینی می شود که پروژه توسعه 2 میلیارد دلار هزینه داشته باشد و تولید را حدود 700 درصد افزایش دهد. ورلد انرژی با تولید کننده هیدروژن در مقیاس بزرگ Air Products و متخصص فناوری SAF هانیول برای گسترش مرکز تولید و توزیع سوخت همکاری کرده است.

پروژه نیروگاه هیدروژن

این پروژه قرار است در سال 2025 آنلاین شود. گفته می شود که تاسیسات کالیفرنیا اولین و تنها سایت تولید SAF در مقیاس تجاری در جهان است. ورلد انرژی از سال 2016 در تاسیسات کالیفرنیا SAF تولید می کند. پس از تکمیل پروژه توسعه، این تاسیسات ظرفیت سوخت 340 میلیون گالن در سال خواهد داشت. Gene Gebolys، مدیر عامل شرکت انرژی جهانی گفت: واقعی شدن در مورد هوانوردی خالص صفر، مستلزم بسیج تخصص و منابع بسیار فراتر از هر چیزی است که قبلاً وجود داشته است.

ما در حال جمع‌آوری بهترین شرکت‌های جهان با تخصص، تجربه، تعهد و تمرکز هستیم تا در پیشبرد مرز کاری که می‌توان برای کربن‌زدایی هوانوردی امروز انجام داد و در عین حال بستری را برای کارهایی که برای کربن‌زدایی پرواز باید انجام داد، همکاری کرد. به طور کامل تا سال 2050 “این یک تعهد بزرگ است. اما این کار باید انجام شود و مستلزم آن است که با سرعت، هماهنگی و عزم متناسب با مشکلی که برای مقابله با آن تلاش می کنیم حرکت کنیم.”

امضای قرارداد همکاری

بر اساس بیانیه Air Products، این شرکت قرارداد بلندمدتی با ورلد انرژی امضا کرده است. بر اساس مفاد این قرارداد، این شراکت یک کارخانه هیدروژن جدید را می‌سازد که تحت مالکیت و بهره برداری شرکت Air Products خواهد بود و تأسیسات تولید سوخت‌های تجدیدپذیر که توسط World Energy اداره می‌شود. این پروژه شبکه خط لوله هیدروژن Air Products را در جنوب کالیفرنیا گسترش می دهد، زیرا هیدروژن را به تاسیسات World Energy به همراه سایر مشتریان تامین می کند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *