سرمایه 1.7 میلیارد دلاری برای توسعه پروژه هرموسا در ایالات متحده

توسعه پروژه هرموسا در ایالات متحده

به گزارش بازار نفت و گاز، South32 سرمایه 1.7 میلیارد دلاری را برای توسعه پروژه هرموسا در ایالات متحده برآورد می کند. ماینر استرالیایی انتظار دارد که مطالعه امکان سنجی را به پایان برساند و تصمیم نهایی سرمایه گذاری را برای توسعه سپرده تیلور در اواسط سال 2023 اتخاذ کند.

توسعه پروژه هرموسا

South32 مخارج سرمایه ای (سرمایه) را حدود 1.23 میلیارد دلار در هزینه های مستقیم و 470 میلیون دلار هزینه غیرمستقیم برای توسعه کانسار تیلور پروژه 100 درصدی فلزات پلی فلزی هرموسا در آریزونا، ایالات متحده برآورد کرده است. کانسار تیلور اولین گزینه توسعه در معدن آریزونا است.

طبق یک مطالعه پیش امکان سنجی (PFS) که توسط شرکت تکمیل شده است، سناریوی توسعه اولیه نشان می دهد که این کانسار می تواند به طور بالقوه به عنوان یک معدن زیرزمینی در مقیاس بزرگ و با بهره وری بالا توسعه یابد.

تخمین زده می شود که این پروژه شاهد افزایش یک مرحله ای تا تولید پلاک نام تا 4.3 میلیون تن در سال (Mtpa) باشد. میانگین تولید سالانه آن از کانسار تیلور حدود 111 تن روی، 138 تن سرب، و 7.3 میلیون موز نقره برآورد شده است.

138 میلیون تن منابع

برآورد منابع معدنی این ذخایر 138 میلیون تن، به طور متوسط ​​3.82 درصد روی، 4.25 درصد سرب و 81 گرم در تن نقره است.

South32 همچنین سرمایه غیرمستقیم پروژه 470 میلیون دلاری را برای ایجاد تیلور به عنوان اولین گزینه توسعه پیش بینی کرده است.

طبق PFS، عمر منبع اولیه سپرده تیلور نزدیک به 22 سال پیش بینی می شود. گفته می شود که South32 هدف اکتشاف 10 تا 95 متری را شناسایی کرده است که نشان دهنده امکان اکتشاف بیشتر است.

معدنچی استرالیایی فاش کرد که کانی سازی مس، سرب، روی و نقره در چشم انداز Peake نزدیک متوقف شده است. حفاری بیشتر در چشم انداز Peake برنامه ریزی شده است که در سال جاری انجام شود.

سپرده تیلور اکنون به یک مطالعه امکان سنجی، که شامل جریان های کاری طراحی شده برای باز کردن ارزش بیشتر از طریق ساده کردن هزینه های عملیاتی و سرمایه است، می رود. همچنین شامل کار مورد نیاز برای افزایش عمر منبع و ارزیابی بیشتر گزینه های شناسایی شده برای هدف قرار دادن عملیات خنثی کربن خواهد بود.

امکان سنجی پروژه

South32 انتظار دارد مطالعه امکان سنجی را تکمیل کند و تصمیم نهایی سرمایه گذاری را برای توسعه سپرده تیلور در اواسط سال 2023 اتخاذ کند.

به طور جداگانه، این شرکت گفت که یک مطالعه محدوده برای کانسار کلارک مرتبط با فضایی انجام شده است. این مطالعه امکان یک عملیات استخراج زیرزمینی جداگانه و یکپارچه در پروژه هرموسا را ​​برای تولید منگنز با درجه باتری در کنار روی و نقره تایید کرده است.

گراهام کر، مدیرعامل South32 گفت: “سپرده تیلور اولین گزینه مهم توسعه پروژه هرموسای ما در آریزونا، ایالات متحده است. این پروژه پتانسیل تولید پایدار فلزات حیاتی برای آینده کم کربن را در چندین دهه از ذخایر مختلف دارد.

«تکمیل مطالعه پیش امکان‌سنجی برای سپرده تیلور نقطه عطف مهمی است که پتانسیل آن را برای تبدیل شدن به یک تولیدکننده جهانی مهم و پایدار فلزات پایه و گرانبها در اولین چارک هزینه صنعت نشان می‌دهد.

فراتر از تیلور، کلارک این پتانسیل را ارائه می‌کند که از طریق تولید منگنز با درجه باتری، یک ماده معدنی حیاتی در ایالات متحده، ارزش بیشتری از سرمایه‌گذاری ما در هرموسا به دست آوریم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *