سهام جدید گلوبال لیتیوم در پروژه لیتیوم ماننا

سهام جدید گلوبال لیتیوم در پروژه لیتیوم ماننا

به گزارش بازار نفت و گاز، گلوبال لیتیوم سهامی در پروژه لیتیوم ماننا شرکت Breaker Resources به دست می آورد. گلوبال لیتیوم می تواند تا 80 درصد از حقوق لیتیوم و مواد معدنی مرتبط با لیتیوم را در مساحت 50 کیلومتر مربع از پروژه 700 کیلومتر مربعی لیک رو گلد کسب کند.

واگذاری سهام پروژه لیتیوم ماننا

هیئت مدیره Breaker Resources NL (ASX: BRB؛ Breaker؛ یا شرکت) خوشحال است که به شما توصیه کند که شرکت، همراه با شرکت تابعه کاملاً تحت مالکیت Breaker Resources Lithium Pty Ltd، با Global Lithium Resources Ltd (ASX: GL1؛ گلوبال لیتیوم) تا 80 درصد از سهام خود را در حقوق لیتیوم با کشف Manna Lithium خود در پروژه طلای دریاچه Roe واگذار می کند.

گلوبال لیتیوم می تواند تا 80 درصد از حقوق لیتیوم و مواد معدنی مرتبط با لیتیوم را در مساحت 50 کیلومتر مربع از پروژه 700 کیلومتر مربعی لیک رو گلد کسب کند. شرایط کلیدی معامله عبارتند از:

شرکت گلوبال لیتیوم 13 میلیون دلار پیش پرداخت به بریکر شامل 6.5 میلیون دلار نقد و 6.5 میلیون دلار سهام گلوبال لیتیوم، قابل پرداخت تا 31 دسامبر 2021، برای تضمین حقوق خواهد پرداخت. گلوبال لیتیوم 10 میلیون دلار دیگر را به Breaker پرداخت خواهد کرد که براساس تعریف منبع معدنی حاوی بیش از 250,000 تن Li2O محتوی (معادل 20 میلیون تن @ 1.25٪ Li2O برای اهداف مصور) قابل پرداخت است.

شرکت گلوبال لیتیوم 10 میلیون دلار برای تولید 100000 تن Li2O محتوی (معادل تقریباً 1.67 میلیون تن @ 6 درصد کنسانتره اسپودومن برای اهداف مصور) به بریکر پرداخت خواهد کرد. گلوبال لیتیوم برای تمام اکتشافات و مطالعات فنی برای تکمیل یک مطالعه امکان سنجی قطعی بانکی ظرف پنج سال. اگر گلوبال لیتیوم نتواند به این نتیجه دست یابد، سهام آن به یک قرارداد سرمایه گذاری مشترک 50% باز می گردد. و Breaker از طریق شرکت تابعه کاملاً تحت مالکیت خود، Breaker Resources Lithium Pty Ltd، حداقل 20٪ سهام در پروژه Manna Lithium را حفظ می کند.

سخن رئیس شرکت Breaker

پیتر کوک، رئیس شرکت Breaker، گفت: “این یک نتیجه فوق العاده برای سهامداران Breaker است. بریکر را قادر می‌سازد تا پروژه گلد لیک رو گلد ما را بدون نیاز فوری به افزایش سرمایه کاهش دهد.

«نقد اولیه، پرداخت‌های نقطه عطف، و سود انتقال رایگان به امکان‌سنجی بانکی با قرار گرفتن در معرض صعودی مداوم از طریق سود 20 درصدی آن، یک نتیجه متعادل است.

سهامداران می توانند منتظر سال 2022 باشند زیرا ما اهمیت تجاری 1.7 میلیون اونس Lake Roe Resource خود را نشان می دهیم. این با رشد بیشتر در اهداف درجه بالا Bombora Deeps ما تکمیل خواهد شد و نتایج عالی لیتیومی که ما انتظار داریم از Manna پدیدار خواهد شد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *