سیلیکون رنچ 775 میلیون دلار سرمایه سهام جمع آوری می کند

سیلیکون رنچ 775 میلیون دلار سرمایه سهام جمع آوری می کند

به گزارش بازار نفت و گاز، سیلیکون رنچ 775 میلیون دلار سرمایه سهام به رهبری Manulife Investment Management جمع آوری می کند. تولید کننده مستقل برق در سال گذشته یک میلیارد دلار برای تامین مالی رشد سریع خود در سراسر آمریکای شمالی جمع آوری کرده است. Silicon Ranch از زمان آغاز به کار هر پروژه ای را که با آن قرارداد بسته است با موفقیت راه اندازی کرده است و از طریق تعهد خود به مالکیت و بهره برداری طولانی مدت از هر پروژه در مجموعه خود متمایزتر شده است.

جذب سرمایه 775 میلیون دلاری

Silicon Ranch Corporation، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان مستقل برق در ایالات متحده، امروز اعلام کرد که 775 میلیون دلار سرمایه جدید جذب کرده است. مدیریت سرمایه گذاری Manulife، به نمایندگی از Manulife Infrastructure Fund II و John Hancock، اولین سرمایه گذاری خود در این شرکت را با تعهد 400 میلیون دلاری رهبری کرد.

شرکت مدیریت سرمایه‌گذاری Manulife با سهامداران موجود Silicon Ranch، از جمله Shell، TD Greystone Infrastructure Fund (Global Master) L.P. و Mountain Group Partners همراه است. با توجه به تاییدیه های نظارتی، انتظار می رود این معامله در سه ماهه اول 2022 بسته شود.

افزایش ارزش سهام یک سال رکورد دیگر را برای Silicon Ranch مستقر در نشویل افزایش داد. از زمان بستن 225 میلیون دلار افزایش در دسامبر 2020، این شرکت بیش از دو برابر ظرفیت عملیاتی خود را افزایش داده و کل مجموعه قراردادهای خود را بیش از 80 درصد افزایش داده است.

Silicon Ranch ارائه‌دهنده کاملاً یکپارچه راه‌حل‌های ذخیره‌سازی انرژی تجدیدپذیر، کربن و باتری سفارشی برای مجموعه‌ای از شرکای مختلف در سراسر آمریکای شمالی است، با مجموعه‌ای که شامل بیش از 4 گیگاوات سیستم‌های ذخیره‌سازی خورشیدی و باتری است که قرارداد، در دست ساخت هستند. یا در سراسر ایالات متحده و کانادا فعالیت می کنند.

در سپتامبر 2021، این شرکت پیشگام فناوری پاک Clearloop را خریداری کرد تا پیشنهادات Silicon Ranch را به تعداد فزاینده ای از خریداران شرکتی که به دنبال دستیابی به اهداف انرژی تجدیدپذیر هستند، گسترش دهد، بلکه به دنبال کربن زدایی و اهداف گسترده تر ESG هستند.

سابقه کاری سیلیکون رنچ

Silicon Ranch که در سال 2011 تأسیس شد، با اولین پروژه های خورشیدی در مقیاس بزرگ در تنسی، جورجیا، می سی سی پی، آرکانزاس و کنتاکی، انرژی خورشیدی در مقیاس کاربردی را در جنوب شرقی پیشگام کرد. این شرکت از زمان آغاز به کار هر پروژه ای را که با آن قرارداد بسته است با موفقیت راه اندازی کرده است و از طریق تعهد خود به مالکیت و بهره برداری طولانی مدت هر پروژه در مجموعه خود متمایزتر شده است. امروزه Silicon Ranch بیش از 150 تاسیسات تولید خورشیدی را در 15 ایالت از نیویورک تا کالیفرنیا، مالک، اداره و نگهداری می کند.

Silicon Ranch به عنوان بخشی از مدل کسب و کار منحصر به فرد خود، بر مالکیت زمینی که آرایه های خورشیدی خود را در خود جای داده است، تبدیل شدن به مالکان دارایی، مالیات دهندگان و اعضای فعال و طولانی مدت جوامعی که به آنها خدمات می دهد، تأکید می کند. علاوه بر این، شرکت متعهد شده است که از طریق مدل انرژی احیا کننده تغییر دهنده مدیریت زمین، مدیریت طولانی مدت این سایت ها را بر عهده بگیرد.

این رویکرد کل‌نگر برای طراحی، ساخت و بهره‌برداری، تولید انرژی تجدیدپذیر را با شیوه‌های کشاورزی احیاکننده قرار می‌دهد و با جداسازی کربن و بازگرداندن زمینی که هر آرایه در آن قرار دارد به یک اکوسیستم علفزار کارآمد، ارزش بیشتری ایجاد می‌کند، همگی در عین حال که هر سایت را در تولید کشاورزی حفظ می‌کند.

افزایش حقوق صاحبان سهام از ادامه اجرای طرح تجاری منظم Silicon Ranch، از جمله ساخت خط لوله قراردادی و تسریع استراتژی رشد مبتنی بر مشتری، با توسعه پروژه‌های جدید، ورود به بازارهای جدید و پیگیری فرصت‌های خرید استراتژیک پشتیبانی می‌کند.

بنیان گذار سیلیکون رنچ

ریگان فار، بنیانگذار و مدیرعامل Silicon Ranch، گفت: به عنوان یک جامعه، ما هنوز در مراحل اولیه انتقال انرژی جهانی هستیم و خود را در نقطه عطفی می یابیم که هم با نیازهای حیاتی و هم فرصت های عظیم تعریف شده است.

این افزایش سرمایه قابل توجه باعث می شود که Silicon Ranch نقش مهمی در این انتقال ایفا کند و ما را قادر می سازد راه حل های مشتری را ارائه دهیم و سرمایه گذاری های سرمایه ای معناداری را در جوامع روستایی که به آنها خدمت می کنیم انجام دهیم. Silicon Ranch مفتخر است که از Manulife Investment Management به عنوان جدیدترین شریک تجاری ما استقبال می کند و ما از آنها و سهامداران فعلی خود برای اعتماد و اطمینانی که به تیم ما داشته اند تشکر می کنیم.

رجب کندیرچی اوغلو، رئیس سرمایه گذاری زیرساخت در مدیریت سرمایه گذاری Manulife گفت: “ما از انجام این سرمایه گذاری به نمایندگی از مشتریان خود خرسندیم و از شرکای بلندمدت سهام Silicon Ranch خوشحالیم.” “ما Silicon Ranch را به عنوان یک رهبر نوآور در بخش انرژی ایالات متحده می دانیم و مشتاقانه منتظر همکاری نزدیک با تیم مدیریت با استعداد آن برای رشد و توسعه تجارت در سال های آینده هستیم.”

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *