شروع عملیات حفاری در پروژه گاز دریایی مراکش

شروع عملیات حفاری در پروژه گاز دریایی مراکش

به گزارش بازار نفت و گاز ، عملیات حفاری در پروژه گاز دریایی مراکش شروع شده است. به زودی عملیات حفاری انجام خواهد شد ارزیابی ها نشان از حجم گاز و اکتشافات خوب می دهند. شرکت انرژی متمرکز آفریقا، ورود Stena Don Dail برای شروع عملیات حفاری در پروژه گاز دریایی مراکش اعلام کرده است.

عملیات حفاری میدان گازی

این دکل به محل در مجوز Lixus Offshore برای انجام عملیات حفاری در پروژه توسعه گاز Anchois وارد شده است. Chariot دارای 75 درصد سهام در مجوز دریایی و اپراتور است. 25٪ باقیمانده باقی مانده توسط دفتر ملی DES Hydrocarbures Et Des Mines (OnHym). عملیات حفاری انجام خواهد شد ارزیابی گاز Anchois-2 به خوبی انجام می شود و دوباره وارد کشف گاز Anchois-1 قبل حفاری شده است.

Chariot گفت: عملیات حفاری انتظار می رود تا 40 روز طول بکشد. حفاری خوب گاز Anchois-2 هدف باز کردن توسعه ماسه های کشف شده با تایید حجم منابع گاز، کیفیت مخزن و بهره وری خوب است. اهداف حفاری همچنین شامل ارائه یک تولید آینده خوب برای توسعه میدان و تقویت ارزیابی اهداف اضافی اکتشافی کم خطر است.

سخن مدیرعامل شرکت Chariot

آدونیس پوولیس، مدیر عامل شرکت Chariot، گفت: “من خوشحالم که اعلام می کنم که Stena Don در حال حاضر وارد سایت شده است، با عملیات برای شروع حفاری بلافاصله، برای یک برنامه حفاری بالقوه تبدیل شده است.

“به تازگی تکمیل شده، جمع آوری بیش از حد کامل به ما اجازه می دهد تا هر دو ارزیابی گاز Anchois-2 را به خوبی تمرین کنید و دوباره کشف گاز Anchois-1 را به خوبی وارد کنید و ما پس از اتمام هر عملیات به طور جداگانه به روز رسانی بازار را پیش بینی کنیم.”

کشف گاز Anchois-1 به خوبی وارد خواهد شد برای دانستن یکپارچگی به خوبی حفر شده و ارزیابی ویژگی های بهره وری و گاز کشف شن و ماسه گاز کشف شده است. این عملیات همچنین شامل ارائه یک تولید دوم آینده برای توسعه این زمینه خواهد بود. در ماه دسامبر سال گذشته، Chariot مذاکره با شرایط کلیدی مجوز جدید، رایانا، مراکش دریایی را مورد مذاکره قرار داد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *