طرح جدید افزایش تولید گاز طبیعی

طرح جدید افزایش تولید گاز طبیعی

به گزارش بازار نفت و گاز، شرکت Senex Energy استرالیا از طرح 708 میلیون دلاری برای افزایش تولید گاز طبیعی رونمایی کرد. این سرمایه گذاری برای توسعه توسعه گاز طبیعی Atlas و Roma North در حوضه سورات کوئینزلند استفاده خواهد شد.

افزایش تولید گاز طبیعی

تولیدکننده گاز طبیعی استرالیا Senex Energy از برنامه های خود برای سرمایه گذاری بیش از 708 میلیون دلار (1 میلیارد دلار استرالیا) در تلاش برای افزایش عرضه به بازار داخلی رونمایی کرده است.

این شرکت از این سرمایه گذاری برای توسعه توسعه گاز طبیعی Atlas و Roma North در حوضه سورات کوئینزلند استفاده خواهد کرد.

افزایش تولید سالانه

انتظار می رود این سرمایه گذاری تولید سالانه Senex را تا پایان سال 2025 سه برابر کند و به 60 پتاجول (PJ) برساند. تولید 60 PJ در سال می تواند حدود 40 درصد از نیاز گاز خانگی کوئینزلند را برآورده کند.

تقویت قابل توجه عرضه گاز طبیعی

ایان دیویس، مدیرعامل Senex گفت: این سرمایه گذاری جدید برای تقویت قابل توجه عرضه گاز طبیعی داخلی، از امنیت انرژی استرالیا حمایت می کند و همچنان بر موقعیت کوئینزلند به عنوان یک تامین کننده قابل اعتماد انرژی تاکید می کند.

Senex که متعلق به شرکت بین المللی Posco و شرکت انرژی Hancock است، سه سال پیش عرضه گاز را از حوضه سورات آغاز کرد.

سرمایه گذاری برنامه ریزی شده

انتظار می رود بیش از دو سوم سرمایه گذاری برنامه ریزی شده طی دو سال آینده انجام شود. این مبلغ برای زیرساخت های گاز و چاه های توسعه حوضه سورات هزینه خواهد شد.

این حرکت همچنین بیش از 200 شغل در مرحله ساخت و 50 شغل دائمی دیگر ایجاد می کند. علاوه بر این، بیش از 200 میلیون دلار سرمایه گذاری در مشاغل محلی و مناطق منطقه ای را تسهیل می کند.

نهایی کردن تأییدیه‌های نظارتی

سرمایه گذاری مشروط به تاییدیه های نظارتی لازم است.

دیویس افزود: ما مشتاقانه منتظر ادامه همکاری با دولت‌های استرالیا و کوئینزلند برای نهایی کردن تأییدیه‌های نظارتی لازم برای این سرمایه‌گذاری و عرضه گاز بیشتر به بازار در اسرع وقت هستیم.

«با تأییدیه‌های نظارتی لازم، Senex می‌تواند گاز بیشتری را که استرالیایی‌ها به آن نیاز دارند، باز کند و مشاغل ماهر، ایمن و با دستمزد مناسب برای کارگران کوئینزلند ایجاد کند و رشد اقتصادی را با این توسعه میلیارد دلاری هدایت کند.»

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *