عرضه محصولات نیکل کم کربن با خلوص بالا برای باتری های خودروهای الکتریکی

عرضه محصولات نیکل کم کربن با خلوص بالا برای باتری های خودروهای الکتریکی

به گزارش بازار نفت و گاز، Vale به Northvolt با محصولات نیکل کم کربن برای باتری ها عرضه می کند. Vale تولید کننده جهانی محصولات نیکل کم کربن و خلوص بالا است. دور از پالایشگاه لانگ هاربر این شرکت در نیوفاندلند، کانادا.

عرضه محصولات نیکل کم کربن

ریودوژانیرو، 22 مارس 2022 – Vale SA (“Vale”) به اطلاع می رساند که Vale Canada و تولید کننده سلول های لیتیوم یون Northvolt AB امروز یک توافق چند ساله برای Vale برای عرضه محصولات نیکل کم کربن به Northvolt اعلام کردند و این شرکت ها را تقویت کرد. تعهد مشترک به پایداری در زنجیره تامین وسایل نقلیه الکتریکی و برقی‌سازی صنعت معدنکاری گسترده‌تر.

این توافق موقعیت Vale را به عنوان یک تامین کننده منتخب برای صنعت خودروهای برقی در حال رشد مجدد تأیید می کند و با الزام Northvolt برای به حداقل رساندن انتشار کربن و سایر اثرات زیست محیطی در زنجیره ارزش باتری همسو می شود.

تولید کننده جهانی

Vale تولید کننده جهانی محصولات نیکل کم کربن و خلوص بالا است. گلوله های پالایشگاه لانگ هاربر این شرکت در نیوفاندلند، کانادا، دارای ردپای کربن تایید شده 4.4 تن معادل CO2 در هر تن نیکل هستند که حدود یک سوم میانگین موسسه نیکل برای نیکل کلاس 1 است.

این شرکت متعهد شده است که بین 4 تا 6 میلیارد دلار سرمایه گذاری کند تا انتشار کربن مطلق را تا سال 2030 به میزان 33 درصد کاهش دهد، به عنوان بخشی از تلاش ها برای رسیدن به انتشار خالص صفر تا سال 2050. Vale همچنین 15 درصد از انتشار زنجیره ارزش خود را تا سال 2035 کاهش خواهد داد. جاه طلبی Northvolt بالا بردن سطح پایداری برای تولیدکنندگان باتری با برنامه ای برای کاهش انتشار کربن تا 90 درصد در مقایسه با باتری های معیار امروزی است، در درجه اول با استفاده از انرژی پاک در تولید و بازیافت.

تامین تقاضای خودروهای الکتریکی

Deshnee Naidoo، معاون اجرایی بیس متالز Vale گفت: «این توافق نامه یک نقطه عطف استراتژیک دیگر است زیرا ما کسب و کار خود را به سمت تقاضای خودروهای الکتریکی هدایت می کنیم. “ما برای ایجاد یک رابطه پایدار با Northvolt هیجان‌زده هستیم که سطح مواد خام با منابع پایدار را برای این بخش در حال رشد بالا می‌برد.”

ماریا استراند، معاون اکتیو مواد نورث ولت، اظهار داشت: «نورث ولت با مأموریت ساخت سبزترین باتری جهان برای امکان گذار به برق‌سازی تأسیس شد. ما می خواهیم با استفاده از انرژی پاک و فناوری هوشمند، باتری هایی با حداقل ردپای CO2 بسازیم. این همکاری برای ما عالی است تا بتوانیم به آن جاه طلبی برسیم. ما بیشتر از چشم انداز بستن حلقه با برقی شدن صنعت معدن نیکل از طریق شرکای متقابل خود که تجهیزات استخراج الکتریکی را فراهم می کنند، هیجان زده هستیم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *