فروش دارایی تولیدکننده نفت و گاز ساندنس انرژی

فروش دارایی تولیدکننده نفت و گاز ساندنس انرژی

به گزارش بازار نفت و گاز ، SilverBow دارایی های نفت و گاز را از ساندنس، SandPoint به قیمت 425 میلیون دلار خریداری می کند. انتظار می رود این تراکنش ها زمین SilverBow را تا 50 درصد افزایش دهد و به حدود 198000 هکتار خالص برساند.

فروش دارایی ساندنس انرژی

SilverBow Resources موافقت کرده است که تمام دارایی های متعلق به تولیدکننده نفت و گاز ساندنس انرژی مستقر در ایالات متحده و برخی نهادهای وابسته به آن را به قیمت خرید 354 میلیون دلار به اضافه پرداخت های احتمالی خریداری کند.

طبق مفاد قرارداد، این شرکت 225 میلیون دلار به صورت نقد پرداخت خواهد کرد و 4.1 میلیون سهم از سهام عادی خود را منتشر خواهد کرد که ارزش آن 129 میلیون دلار بر اساس میانگین قیمت آن تا 8 آوریل 2022 است. این شرکت همچنین موافقت کرده است تا مبلغ 15 میلیون دلار را بر اساس قیمت‌های آتی کالا، پرداخت کند.

خرید دارایی های ساندنس انرژی

با خرید دارایی های ساندنس، این شرکت از 39000 هکتار خالص اضافی در شهرستان های Atascosa، La Salle، McMullen و Live Oak بهره مند خواهد شد. به طور جداگانه، SilverBow همچنین توافق نامه ای برای خرید دارایی های خاص از SandPoint Operating، یکی از شرکت های تابعه SandPoint Resources، به مبلغ 71 میلیون دلار امضا کرده است.

دارایی های نفت و گاز سندپوینت که در این معامله گنجانده شده است، سازندهای ایگل فورد و اولموس در شهرستان های لاسال و مک مولن، در پنسیلوانیا و تگزاس را هدف قرار می دهد. طبق این قرارداد، SilverBow سی و یک میلیون دلار از کل قیمت خرید را به صورت نقدی پرداخت خواهد کرد و 1.3 میلیون سهم از سهام عادی خود را به ارزش 40 میلیون دلار منتشر خواهد کرد.

با به دست آوردن دارایی های SandPoint، این شرکت از 27000 هکتار زمین مستقر در شهرستان های La Salle و McMullen بهره خواهد برد. شان وولورتون، مدیر اجرایی SilverBow گفت: اخبار متحول کننده امروز مبتنی بر سری معاملات اخیر ما است و در عین حال تعدادی از اهداف استراتژیک ما را پیش می‌برد.

این معاملات چهارمین و پنجمین خریدی است که ما از نیمه دوم سال گذشته اعلام کرده‌ایم که مجموعا بیش از 550 میلیون دلار ارزش معاملاتی دارند. ما در حال افزایش چشمگیر اندازه، مقیاس و جریان نقدی SilverBow هستیم و در عین حال ترازنامه محافظه کارانه و نسبت اهرمی کمتر از 1.0 برابر را تا پایان سال 2022 حفظ می کنیم. انتظار می رود این معاملات باعث افزایش 50 درصدی سطح زمین SilverBow به حدود 198000 هکتار خالص شود.

تکمیل تراکنش ساندنس

انتظار می رود تراکنش ساندنس در سه ماهه سوم سال جاری تکمیل شود، در حالی که انتظار می رود تراکنش SandPoint در سه ماهه دوم بسته شود. SilverBow قصد دارد هم هزینه تراکنش ها، هم کارمزدها و هزینه ها را با پول نقد موجود و هم وام های استقراضی تحت تسهیلات اعتباری چرخش خود تامین کند.

بارکلیز به عنوان مشاور مالی SilverBow در معامله ساندنس خدمت کرد، در حالی که Gibson، Dunn & Crutcher به عنوان مشاور حقوقی آن در هر دو معامله عمل کرد. Piper Sandler & Co. و TD Securities به عنوان مشاور مالی و Kirkland & Ellis به عنوان مشاور حقوقی Sundance خدمت کردند، در حالی که Latham & Watkins مشاور حقوقی SandPoint است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *