فعالیت حمل و نقل بنزین به حالت صعود رسید 

فعالیت حمل و نقل بنزین به حالت صعود رسید 

فعالیت حمل و نقل بنزین به حالت صعود رسید -به گزارش بازار نفت گاز پتروشیمی فعالیت حمل و نقل بنزین از شمال غربی اروپا به ایالات متحده ساحل آتلانتیک در سپتامبر در میان اختلال درمنابع مناطق شمال شرقی ایالات متحده پس از شدت آب و هوای طوفان ایدا به حالت صعود رسید.

شرکت اطلاعات کالایی Kpler شمال غربی اروپا برای تحویل به USAC ، افزایش 650،000 بشکه در هفته را نشان داد، انتظار می رفت حدود 2.92 میلیون بشکه بنزین از آن بارگیری شود. آب و هوای شدید برخی از تاسیسات پالایشگاه را تعطیل کرد. عملیات پالایشگاه Bayway در لیندن ، نیوجرسی از جمله فیلیپس 66 با 258000 بشکه در روز در سپتامبر به طور موقت تعطیل شد.

معمولا خریداران بنزین در منطقه USAC به این موضوع روی می آورند که حجم دریا از اروپا در هنگام تامین داخلی محدود است، به این معنی که افزایش صادرات از اروپا محدود خواهد شد. در همین حال بر اساس داده های Insights Global هفت روز تا 2 سپتامبر، موجودی بنزین در مرکز تجاری آنتورپ آمستردام روتردام با 3.3 درصد کاهش به 665،000 تن در سال گذشته رسیده است.

تقاضای سریع و قوی بنزین بسیار عقب افتاده و بازار کاغذ از ذخیره سازی بنزین در مخزن جلوگیری کرده است که ذخایر را به پایین ترین سطح خود از اکتبر 2016 رساند. با نگاه به آربیتراژ فرا اقیانوس اطلس ، در میان افزایش جریان های تجاری حاشیه ها افزایش یافت.

قیمت بنزین RBOB آمریکا با 13 سنت در هر بشکه معادل 18.47 دلار در هر بشکه ارزیابی شد، در حالی که بنزین اروپای شمال غربی 50 سنت در هر بشکه با قیمت 8.83 دلار در هر بشکه بیشتر بود. مبادله بارگیری  FOB AR Eurobob در ماه گذشته یک میلیون تن بالاتر در 676 میلیون تن ارزیابی شد. مبادله بارFOB  آمستردام- روتردام یوروبوب معادل 1.25 دلار در تن کمتر از 8.00 دلار در تن بود، در حالی که اکتبر بدون تغییر در 3.75 دلار در هر تن بود. در جاهای دیگر، سپتامبر- اکتبر با عقب ماندگی  39.50 میلیون دلار در تن بود و اکتبر- نوامبر با عقب ماندگی 23.75 میلیون دلار درتن گسترش یافت. در ترکیب ، مبادله ماه گذشته FOB AR Eurobob قرارداد مبادله نفتا 50  سنت بالاتر با 24.25 دلار در تن بود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *