قرارداد شرکت ملی نفت ابوظبی با هند

قرارداد شرکت ملی نفت ابوظبی با هند

به گزارش بازار نفت و گاز، ADNOC و GAIL هند برای بررسی عرضه LNG و فرصت‌های کربن‌زدایی. این قرارداد همچنین شامل بهینه‌سازی بالقوه فعالیت‌های تجاری LNG، بررسی سرمایه‌گذاری‌های سهام مشترک در انرژی‌های تجدیدپذیر و نظارت بر گازهای گلخانه‌ای برای محموله‌های LNG، برای حمایت از ذخایر کم کربن LNG است.

قرارداد شرکت ملی نفت ابوظبی با هند

شرکت ملی نفت ابوظبی (ADNOC) و GAIL (هند) با مسئولیت محدود، امروز یادداشت تفاهمی را برای بررسی فرصت‌های همکاری در تامین گاز طبیعی مایع (LNG) و کربن زدایی، از جمله قراردادهای فروش کوتاه‌مدت و بلندمدت LNG امضا کردند.

این قرارداد همچنین شامل بهینه‌سازی بالقوه فعالیت‌های تجاری LNG، بررسی سرمایه‌گذاری‌های سهام مشترک در انرژی‌های تجدیدپذیر و نظارت بر گازهای گلخانه‌ای برای محموله‌های LNG، برای حمایت از ذخایر کم کربن LNG است.

قرارداد امارات با شرکت های هندی

این قرارداد بین Sandeep Kumar Gupta، رئیس و مدیر عامل شرکت GAIL (هند) با مسئولیت محدود و فاطمه النعیمی، مدیر عامل ADNOC LNG در حضور جناب آقای دکتر سلطان احمد الجابر، وزیر صنعت و فناوری پیشرفته، فرستاده ویژه امارات مبادله شد. برای تغییرات آب و هوا، و مدیر عامل و مدیر عامل گروه ADNOC، و H.E. شری هاردیپ سینگ پوری، وزیر نفت و گاز طبیعی هند و وزیر مسکن و امور شهری در نمایشگاه و کنفرانس بین المللی نفت ابوظبی (ADIPEC).

هند شریک استراتژیک امارات

H.E. دکتر الجابر گفت: هند شریک استراتژیک امارات است و ما روابط دوجانبه قوی و طولانی مدت داریم. از طریق این قرارداد مهم جدید، ADNOC و GAIL به دنبال فرصت‌هایی برای گسترش مشارکت تجاری خود، با تمرکز ویژه بر منابع انرژی کمتر کربن، در این مورد LNG، و فرصت‌های مشترک برای همکاری در پروژه‌های جدید، تلاش‌های کربن‌زدایی و انرژی‌های تجدیدپذیر خواهند بود.

H.E. شری هاردیپ سینگ پوری گفت: هند و امارات متحده عربی از زمان های تاریخی پیوندهای دوستی محکمی دارند و این رابطه از طریق چنین مشارکت هایی بیشتر تقویت می شود. این تفاهم نامه فرصت هایی را برای GAIL و ADNOC در بخش انرژی باز می کند که به نوبه خود به تقویت روابط تجاری و بازرگانی بین دو کشور کمک می کند.

معرفی شرکت هندی GAIL 

GAIL یکی از بزرگترین شرکت های گاز طبیعی هند با عملیات یکپارچه در سراسر زنجیره ارزش، از جمله اکتشاف و تولید، پردازش، انتقال، توزیع، بازاریابی، پتروشیمی، تجارت LNG و حمل و نقل، توزیع گاز شهری و خدمات مرتبط، داخلی و بین المللی است. همچنین حضور خود را در انرژی های تجدیدپذیر از جمله خورشیدی، بادی و سوخت های زیستی گسترش می دهد.

معرفی شرکت هندی ADNOC

ADNOC یک ارائه دهنده مسئول و قابل اعتماد محصولات انرژی به مشتریان در سراسر جهان است. این شرکت اولین تولید کننده LNG در خاورمیانه بود و بیش از 40 سال تجربه در بازار LNG دارد. این کشور در حال حاضر در بحبوحه گسترش عمده تجارت گاز طبیعی خود است و تولید را برای پاسخگویی به تقاضای داخلی و بین المللی سرعت می بخشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *