قیمت بنزین و گازوئیل

قیمت بنزین و گازوئیل

قیمت بنزین و گازوئیل در پالایشگاه های مستقل چین امروز ثابت و تا حدودی کاهشی بود. فعالان بازار اعلام نمودند که رغبت به خرید در شاندونگ در حالت تعادل بود. شرکت های فروشنده محصولات نفتی تولید شده در پالایشگاه های بزرگ دولتی چین در روز ۲۷ آگوست قیمتهای خود را ثابت نگه داشتند و بعضی نیزکاهش دادند. شرکت های تجاری چینی در جنوب اعلام نمودند که بازار آرام است و رغبت چندانی به انجام معاملات در بازار دیده نمی شوددر حالی که در شرق چین فعالان بازار از گرمی ورونق بازارحکایت نمودند.

به گزارش و با بررسی تیم تحلیلی نفت و گاز،قیمت بنزین و گازوئیل تولید شده کاهشی بوده است قیمت خرده فروشی گازوییل با یک هزارم درصد گوگرد، در روز ۲۷آگوست هرتن۷۷۶۱ یوان بود که معادل هربشکه ۷۷/۱۶۰ دلار در بشکه می باشد. قیمت عمده فروشی گازوییل در این روز، براساس ترم تحویل بر روی کامیون ودرخارج از ترمینال بارگیری ۷۸/۶۱۶۲یوان معادل ۶۳/۱۲۷دلار دربشکه بودکه در حدود ۱۳یوان در هرتن کاهش نسبت به روز قبل داشت.

رنج قیمت گاز ال پی جی صادراتی

قیمت هر تن بنزین خرده فروشی ۹۰۴۰ یوان و قیمت هر تن بنزین عمده فروشی با اکتان ۹۲ و یک هزارم درصد گوگرد ۷۵۳۳ یوان بود. بنزین با اکتان ۹۵ هرتن ۵۰/۷۷۵۲یوان برروی کامیون ودرخارج از ترمینال قیمت داشت. بیشترین صادرات کشور چین به کشورهای فیلیپین استرالیا بنگلادش سنگاپور هنگ کنگ اکوادور کره جنوبی تایلند و شیلی می باشد.

باید توجه داشت که بازار فرآورده های نفتی در کشور چین ، به دلیل اعمال محدودیت های کرونایی و همچنین به دلیل قوانینی که دولت چین در خصوص سهمیه بندی وضع نموده تغییرات مستمری دارد و تولیدات شرکت های خصوصی کماکان تحت کنترل دولت می باشد و می توان گفت که از سوی دولت موانعی در راه صادرات ایجاد شده که شرکت های خصوصی نسبت به گذشته صادرات کمتری دارندضمن اینکه این دولت در برنامه‌های مفصل ودراز مدت دیگری قصد کاهش کربن در فرایند ها را دارد وازصنایع نفت خود در خواست نموده که طی سالهای آینده،آلودگی های حاصل از کربن رابه حداقل برسانندوبه سمت صنعت سبز حرکت کنند.

https://www.instagram.com/iroilmarket/

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *