قیمت نفتا در اروپا افزایش یافت

قیمت نفتا در اروپا افزایش یافت

به گزارش بازار نفت و گاز، قیمت محموله نفتا اروپایی روز سه شنبه بیش از نفت خام افزایش یافت و به بالاترین سطح خود در هفت سال گذشته رسید. محموله های نفتای اروپای شمال غربی با 780.50 تن ارزیابی شد که 7.50 تن در روز نسبت به روز معاملات قبلی افزایش یافته و به بالاترین میزان خود از سپتامبر 2014 رسیده است.

این ارزیابی حاشیه تصفیه نفتا را به بالاترین سطح خود از اواسط آگوست 2021 در حدود 3/2 رساند، که به دلیل کمبود محموله های موجود و تقاضای شدید چندین مرکز اصلی پشتیبانی می شود.

قیمت نسبتا بالای گاز مایع LPG تولیدکنندگان بنزین اروپایی را بر آن داشت تا در محموله های زمستانی خود از بوتان کمتری نسبت به یک سال معمولی با نفتا استفاده کنند.

قیمت سوخت جت در اروپا افزایش یافت

سوخت جت های اروپایی در اواسط هفته با افزایش 3.25 تن در قرارداد آتی بنزین نفتی نوامبر افزایش یافت. شرکت کنندگان در بازار روز چهارشنبه بازار جت اروپا را نسبتا متعادل توصیف کردند. تسهیل محدودیت های مسافرتی برخی از وسایل اضافی را به بازار تزریق کرده است و فعالیت پرواز در داخل اروپا نیز از حمایت هایی برخوردار است.

اما واردات کمی متوقف شد و فقط 3000 بشکه در روز به 174000 بشکه در روز افزایش یافت. با این وجود، حداقل یک دستگاه جدید در این هفته برای بارگیری سوخت جت های اروپایی با گزینه های تخلیه اقیانوس اطلس پدیدار شده است.

گزارش های حمل و نقل نشان می دهد که Petrochina از آمریکا برای بارگیری 37000 تن جت در Skikda در 27 اکتبر با گزینه های تخلیه شمال غربی اروپا و ترانس آتلانتیک استفاده می کند.

نفتا (Naphtha) چیست؟ انواع + کاربرد

بیشتر بخوانید:تقاضای بنزین در اروپا کاهش یافت

اخبار بازار نفت آسیا اقیانوسیه وخلیج فارس۱۹اکتبر

اینستاگرام : https://www.instagram.com/iroilmarket/

تلگرام :https://t.me/iroilmarket

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *