قیمت نفت در مناطق مختلف آسیا اقیانوسیه

 قیمت نفت در مناطق مختلف آسیا اقیانوسیه

به گزارش بازار نفت و گاز، قیمت نفت در مناطق مختلف آسیا اقیانوسیه در روز ۱۵ سپتامبر قیمت نفت برای تحویل بر روی عرشه کشتی در بندر سنگاپور ۶۴/۷۴ دلار در هر بشکه بود که در حدود شش دهم دلار افزایش نسبت به روز ۱۴ سپتامبر داشت.

بنزین بدون سرب اکتان ۹۷ هر بشکه ۲۲/۸۵ دلار معامله گردیدکه ۳۴/۰ دلار افزایش قیمت داشت. در خلیج فارس هم افزایش قیمت ها تقریباً به همین ترتیب بود و با مختصر تفاوتی در قیمت بنزین ها تقریباً افزایش در تمام فراورده های سبک دیده میشد. قیمت سوخت جت و گازوئیل کاهش بسیار جزئی داشت.

در ژاپن انواع نفتا در حدود نیم دلار در هر تن افزایش قیمت داشت و افزایش قیمت بنزین نیز در حدود سه دهم دلار بود. در ژاپن نیز سوخت جت و گازوئیل کاهش بسیار جزئی داشتند. در کره جنوبی هند و استرالیا گازوئیل و سوخت جت کاهش بسیار جزئی قیمت داشتند.

در جنوب چین قیمت بنزین در حدود دو دهم دلار افزایش  ولی سوخت جت کاهش قیمت جزئی داشت.

در اروپا تمامی محصولات سبک و سنگین با افزایش قیمت مواجه بوده و به نظر می رسد که ماه سپتامبر ماه فعالیت و راهسازی بوده و تقاضا برای محصولات سنگین همانند محصولات سبک زیاد بوده و از سوی دیگر در دوره بعد از تعطیلات آگوست و قبل از شروع زمستان فعالیت ها در بالاترین حد خود قرار دارد و تقاضا برای همه محصولات نفتی بالاست و با توجه به وقت هایی که در تولید پس از طوفان در آمریکا به وقوع پیوست میل خرید بخش کشاورزی به محصولاتی که برای ماشین آلات صنعتی کشاورزی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

بیشتر از گذشته شده و اغلب کشاورزان و شرکت های زراعی سعی در خرید انواع گازوئیل دارند و بازار گازوئیل در اروپا در این ایام بسیار پر رونق است.

اینستاگرام : https://www.instagram.com/iroilmarket/

وضعیت بازار نفت آسیا قیانوسیه و خلیج فارس ۱۵ سپتامبر

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *