متال بولتن گمرک ایران

متال بولتن گمرک ایران

متال بولتن گمرک ایران مجله ای بین المللی است که تاجران صنعت فلزات از معیارهای متال بولتن ایران برای تعیین قیمت فلزات صادراتی بهره می برند. یکی از نیازهای اساسی تجار برای انواع صادرات فلزات به خارج از کشور دسترسی به قیمت های روز جهانی و پیش بینی قیمت محصولات فولادی است. مجله متال بولتن یک معیار جهانی برای پیش بینی قیمت و تحلیل بازار فلزات است.

متال بولتن گمرک

متال بولتن گمرک آخرین قیمت سنگ آهن و محصولات فولادی و تحلیل بازار کلیه محصولات معدنی و فلزی را ارائه می دهد. متال بولتن گمرک همه روزه در دسترس فعالان صنعت فلزات ایران است. متال بولتن علاوه بر انتشار ماهانه و پیش بینی تحولات صنعت فلز، نشریه ای روزانه منتشر می کند و قیمت محصولات معدنی و فلزی را به صورت روزانه بررسی می کند.

برای دریافت آخرین نسخه متال بولتن گمرک ایران می توانید با ما در تماس باشید.

راه های پشتیبانی

واتس اپ: 09337813003
ایمیل: iroilmarket2@gmail.com

متال بولتن ایران

ماموریت گروه متال بولتن گمرک ایران ارائه اطلاعات قیمتی پیشرو، از جمله معیارهای مستقل صنعت، به صنایع فلزات و معدن است، بنابراین زمان آن فرا رسیده است که دو مجله ما با متحد شدن به عنوان مجله بازار فلزات، این نقش مهم را تکمیل کنند.

مجله متال بولتن ایران

مجله Metal Market با گردآوری نقاط قوت و میراث دو نسخه قبلی خود برای پوشش تحولات بین المللی و ایالات متحده، از اولین شماره خود در ماه فوریه، روندها و تحولات بلندمدت قیمت، عرضه، تقاضا، تولید و فناوری را پوشش خواهد داد. از ضایعات و مواد خام استخراج شده تا استفاده نهایی، پروفایل ها، تجزیه و تحلیل ها، خلاصه داده ها، بررسی ها و پیش بینی ها را برای زنجیره تامین کامل جهانی ارائه می دهد.

متال بولتن ایران

بررسی قیمت فلزات

ردیابی، نمودار، مقایسه و صادرات بیش از 950 قیمت جهانی فلز و معدن با داده های قیمت Fastmarkets. مجله متال بولتن اطلاعات و بینش قیمت گمرک را برای درک نیروهای محرک نوسانات بازار، تفسیر تحولات اقتصادی و درک عوامل موثر بر زنجیره تامین از ایران را در اختیار شما قرار می دهد.

قیمت متال بولتن ایران منعکس کننده بازار فلزات است و هر دو طرف خرید و فروش معاملات را ارزیابی می کند. استراتژی خود را با داده‌های قیمتی که بی‌طرفانه، مطابق با IOSCO، معیار و مورد استفاده صنعت فلزات در سراسر جهان است، به‌روزرسانی کنید.

متال بولتن گمرک

صادرات فلزات در سطح جهان

بر اساس مقایسه 147 کشور در سال 2020، زامبیا با 0.788 درصد صادرات کالا، بالاترین میزان صادرات سنگ معدن و فلز را به خود اختصاص داده است. جمهوری کنگو و شیلی در انتهای دیگر مقیاس برونئی با <0.001، بنین با <0.001 و مالی با 0.002 قرار داشتند.

میانگین صادرات سنگ معدن و فلز به عنوان درصدی از صادرات کالا در سال 2020 در جهان به 0.042 رسیده است. این نسبت 11.6 درصد بیشتر از سال قبل و -1.32 درصد کمتر از 10 سال قبل است.

صادرات فلزات ایران

ایران در سه ماهه اول سال 1400 حدود 3.2 میلیارد دلار تجارت فلزات داشته که 2.6 میلیارد دلار آن صادرات و 527 میلیون دلار واردات فلزات بوده است. در مجموع طی بهار سال 1400 تجارت فلزات کشور نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد دو برابری را تجربه کرد و عامل اصلی این رشد رشد 3 برابری صادرات فلزات در این مدت بود.

بخش قابل توجهی از رشد صادرات فلزات در این مدت ناشی از رشد بیش از 6 برابری ارزش صادرات ورق فولادی است. همچنین سه کشور چین، عراق و ترکیه که سه مقصد اصلی صادرات فلزات ایران در این مدت هستند، بیشترین سهم از رشد صادرات فلزات ایران را به خود اختصاص داده اند. متال بولتن گمرک ایران نیز یکی از عوامل مهم برای تعیین قیمت صادرات محصولات فلزی ایران است.

واردات فلزات ایران

واردات فلزات ایران نیز در سه ماهه اول سال 1400 رشد 7 درصدی داشته است. چین، امارات و ترکیه سه منبع اصلی واردات فلزات ایران در بهار 1400 هستند و رشد واردات فلزات ایران از امارات بیشترین تاثیر را در رشد کل واردات فلزات داشته است. همچنین در بین 20 کشوری که در بهار 1400 مبدأ اصلی واردات فلزات ایران هستند، واردات برخی از آنها رشد چشمگیری داشته است که از جمله آنها می توان به هنگ کنگ، سوئیس، برزیل و ویتنام به ترتیب با رشد 6.7 برابری اشاره کرد. 7.6 برابر، 4.9 برابر و 4.5 برابر واردات از آنها.

نتایج بررسی های آماری حاکی از آن است که عمده صادرات فلزات ایران به کالاهای با ارزش افزوده پایین محدود می شود و مصنوعات فلزی با ارزش افزوده بالاتر در فهرست اقلام صادراتی حضور کمرنگی دارند. متال بولتن گمرک یکی از معیارهای اصلی ارزش گذاری فلزات در گمرک ایران است.

تجار با استفاده از معیارهای این نشریه از قیمت فلزات جهانی آگاه می شوند و می توانند قیمت حقیقی را در گمرک ایران ثبت کنند. از طرفی دسترسی به قیمت ها به بازرگانان کمک می کند که محصولات مورد نیاز خود را با قیمت مناسب خریداری کنند.

متال بولتن گمرک ایران

روش پیش‌بینی قیمت متال بولتن برای گمرک ایران شامل مبانی عرضه و تقاضا، نگاهی عمیق به هزینه‌های اساسی و حاشیه‌های ضمنی و همچنین احساسات بازار بین المللی است. متال بولتن متالز از تخصص تحلیلگران داخلی خود استفاده می کند که بیش از 30 سال تجربه تخصصی پیش بینی دارند و به شدت به جمع آوری داده ها و بینش شبکه گسترده ای از خبرنگاران متکی هستند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *