مرکز پردازش خاک فلزات آهنربا

مرکز پردازش خاک فلزات آهنربا

به گزارش بازار نفت و گاز، مرکز پردازش خاک فلزات آهنربا برای تضمین زنجیره تامین خودروهای الکتریکی رقابتی بین‌المللی. پنسانا ساخت مرکز پردازش خاک کمیاب سالتند با دلار ۱۹۵ میلیون دلار را آغاز کرد. انتظار می رود کارخانه جداسازی خاک های کمیاب در بریتانیا در اواخر سال 2023 آغاز به کار کند.

توسعه‌ دهنده خاک‌های کمیاب

Pensana، یک توسعه‌دهنده خاک‌های کمیاب مستقر در بریتانیا، ساخت مرکز پردازش خاکی کمیاب سالتند با دلار ۱۹۵ میلیون دلاری خود را در هال، انگلستان آغاز کرده است.

این پالایشگاه که در هامبر فری پورت در شرق یورکشایر واقع شده است، اجزای حیاتی را برای خودروهای الکتریکی و سازندگان تجهیزات بادی دریایی تولید خواهد کرد. نیروگاه این تاسیسات با باد دریایی تامین خواهد شد.

مرکز پردازش خاکی کمیاب

پنسانا انتظار دارد در اواخر سال 2023 پس از یک دوره ساخت 12 ماهه، تولید را در مرکز پردازش خاکی کمیاب Saltend آغاز کند. این تاسیسات در سال 2024 به ظرفیت کامل خود افزایش خواهد یافت.

توسعه‌دهنده خاک‌های کمیاب تولید 12500 تن خاک‌های کمیاب جدا شده را هدف قرار داده است. این شامل 4500 تن از فلزات آهنربایی بسیار مهم خاکی کمیاب مانند نئودیمیم و پرازئودیمیم (NdPr) می شود که انتظار می رود بیش از 5 درصد از عرضه جهانی در سال 2025 را تشکیل دهند.

مرکز پردازش خاک کمیاب سالتند

مرکز پردازش خاک کمیاب سالتند بیش از 450 نفر را برای ساخت و ساز و 125 شغل طولانی مدت برای عملیات خود درگیر خواهد کرد. پل آترلی، رئیس پنسانا، گفت: این یک امتیاز بزرگ است که در اولین کارخانه جداسازی خاک‌های کمیاب مستقل و پایدار در جهان شکسته‌ایم.

زنجیره تامین فلزات آهنربا

این یک نقطه عطف بزرگ برای پنسانا، منطقه هامبر و بریتانیا است، به عنوان بخشی از جاه طلبی ما برای ایجاد یک زنجیره تامین فلزات آهنربای حیاتی برای تضمین انتقال انرژی سبز.

این شرکت همچنین از تامین بودجه برای توسعه مرکز پردازش خاکی کمیاب Saltend تحت صندوق 850 میلیون پوندی دولت بریتانیا برای تبدیل خودرو (ATF) خبر داد.

مرکز پردازش خاک فلزات آهنربا

کواسی کوارتنگ، وزیر امور خارجه وزارت تجارت، انرژی و استراتژی صنعتی بریتانیا گفت: زمینه کار امروز پنسانا تا حدی از طریق حمایت دولت امکان‌پذیر شده است و نشان می‌دهد که چگونه برنامه‌های ما برای تضمین زنجیره تامین خودروهای الکتریکی رقابتی بین‌المللی در بریتانیا همچنان به سود خود ادامه می‌دهد. این تأسیسات باورنکردنی تنها در نوع خود در اروپا خواهد بود و به پایداری تدارکات بریتانیا در آینده کمک خواهد کرد.»

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *