منطق بارگیری  روزانه و محرومیت های بنزین NWE Med

منطق بارگیری  روزانه و محرومیت های بنزین

 محرومیت های بنزین NWE Med

به گزارش بازار نفت گاز پتروشیمی ارزیابی بنیاد و پایه بارگیری بنزین 10ppmS CIF NWE: بازار محموله بنزین CIF NWE تا حدی با 14.25 میلیون دلار در تن افزایش یافته است.

ارزیابی منطقی بارگیری بنزین پریم بدون سرب ppmS FOB Med 10: بازار محموله های بنزین FOB مدیترانه با قیمت 68.50 دلار در تن ارزیابی شد. حق بیمه مبادله Med اکتبر ، در صورت عدم وجود علائم رقابتی در بازار Platts Close ارزیابی شد.

ارزیابی منطقی بارگیری بنزین پرم بدون سرب ppmS CIF Med 10: ارزیابی محموله بنزین CIF مدیترانه ای به عنوان پیش فروش خالص حمل و نقل انجام شد. ارزیابی محموله بنزین FOB مدیترانه ای ،با استفاده از موارد زیر: ارزیابی محموله بنزین FOB Med بعلاوه هزینه حمل 30 هزار تن بار از بنادر مدیترانه ای به مقاصد مدیترانه ای است.

تحلیل و بررسی بازار روزانه نفتا اروپا

بازار نفتای شمال غربی اروپا نسبتا مناسب بود. در حالی که تقاضا به ویژه برای پتروشیمی قوی بود. با نگاهی به ترکیب، تقاضا ضعیف تر می شود، بوتان دوباره وارد مشخصات بنزین زمستانی شد.

اگرچه شرکت کنندگان در بازار تفاوت بین نفتا و بوتان جایگزین مخلوط را نظارت می کردند. در سمت عرضه، علیرغم این که NWE جریان های بیشتری را مشاهده می کند، در ماه های اخیر از سواحل خلیج آمریکا طوفان ایدا ایجاد شده است. ارائه دهنده داده Kpler نشان داد برای هفته ای که از 6 سپتامبر شروع می شود، فقط 23000 تن نفتا انتظار می رفت که از USGC به NWE تحویل داده شود. در حالی که 37000 تن هفته قبل از آن کالا تحویل داده شد. این سطوح تقریبا نیمی از جلدهای هفتگی مشاهده شده در ماه آگوست در سطح ایستاده بودند. در کاغذ، مبادله نفتای CIF NWE ماه اکتبر با 660 میلیون دلار در تن ، در مقایسه با 10 سپتامبر 665.50 میلیون دلار در تن ارزیابی شد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *