نسل بعدی سوخت هسته ای در نیروگاه ایالات متحده

نسل بعدی سوخت هسته ای در نیروگاه ایالات متحده

به گزارش بازار نفت و گاز، وستینگهاوس نسل بعدی سوخت هسته ای را در نیروگاه ایالات متحده افزایش می دهد. شرکت وستینگهاوس الکتریک با ارائه فناوری‌های هسته‌ای ایمن و نوآورانه به شرکت‌های برق در سطح جهان، آینده انرژی بدون کربن را شکل می‌دهد.

نسل بعدی سوخت هسته ای

شرکت وستینگهاوس الکتریک قراردادی با شرکت عملیات هسته‌ای جنوبی امضا کرده است تا چهار مجموعه آزمایش سرب (LTAs) با ویژگی‌های سوخت نسل بعدی را در نیروگاه برق جورجیا Vogtle واحد 2 در Waynesboro، GA بارگیری کند. این نصب اولین مورد در ابتکار سوخت با انرژی بالا وستینگهاوس است.

وستینگهاوس

Pam Cowan، رئیس وستینگهاوس خدمات کارخانه عملیاتی آمریکا، گفت: «راه‌حل‌های وستینگهاوس با در نظر گرفتن شرکای ما طراحی شده‌اند. بهبودهای ایمنی و اقتصادی را برای عملیات طولانی‌تر فراهم می‌کنند. این پیشرفت‌ها Plant Vogtle را قادر می‌سازد تا استراتژی عملیاتی فعلی خود را محقق کند و همچنین نیازهای بلندمدت خود را برآورده کند.

LTAها از مؤلفه‌های کلیدی ابتکار سوخت با انرژی وستینگهاوس، از جمله میله‌های آزمایش سرب غنی‌شده بالاتر تا 6 درصد وزنی – یک درصد بیشتر از حد مجاز فعلی، استفاده خواهند کرد. آنها همچنین حاوی گلوله های دی اکسید اورانیوم ADOPT™، روکش میله سوخت AXIOM™ و روکش کروم هستند که با طرح مونتاژ سوخت پیشرفته PRIME™ Westinghouse ترکیب شده است. گلوله‌های ADOPT و روکش‌های روکش‌شده با کروم هر دو بخشی از برنامه EnCore®Accident Tolerant Fuel این شرکت هستند که هدف آن افزایش قابل توجه دوام سوخت و تحمل دما است.

تولید سوخت جدید

ابتکار سوخت با انرژی بالا وستینگهاوس، شرکت‌های برق را قادر می‌سازد تا از سطوح غنی‌سازی بالاتری استفاده کنند، که امکان سوخت بالاتر سوخت و افزایش انرژی استخراج‌شده را فراهم می‌کند. علاوه بر این، این ابتکار چرخه سوخت را از 18 تا 24 ماه امکان پذیر می کند و به اپراتورها اجازه می دهد تا در هزینه کاهش خاموشی های برنامه ریزی شده صرفه جویی کنند. اجرای LTAها قرار است در سال 2023 انجام شود.

بازار نفت و گاز / پتروشیمی

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *