نوآوری انرژی های تجدیدپذیر زیست توده

نوآوری انرژی های تجدیدپذیر زیست توده

به گزارش بازار نفت و گاز، نوآوری انرژی های تجدیدپذیر با بودجه 37 میلیون پوندی دولت در سراسر بریتانیا تقویت شد. پروژه های نوآورانه زیست توده در سراسر بریتانیا امروز 37 میلیون پوند بودجه دریافت کرده اند.

نوآوری انرژی های تجدیدپذیر

پروژه های نوآورانه زیست توده در سراسر بریتانیا امروز (پنجشنبه 4 اوت) 37 میلیون پوند بودجه دریافت کردند، زیرا دولت طرح خود را برای افزایش انرژی تجدیدپذیر داخلی، از جمله از زیست توده، پیش می برد.

افزایش رشد علف فیل (miscanthus)، پرورش جلبک دریایی در سواحل یورکشایر شمالی، و افزایش ظرفیت برداشت بید از جمله 12 پروژه ای هستند که سهم 32 میلیون پوندی را تحت عنوان فاز 2 برنامه نوآوری مواد اولیه زیست توده دریافت می کنند. راه های جدیدی برای افزایش تولید زیست توده در بریتانیا پیدا کنید.

توسعه فناوری های نوآورانه

همچنین امروز 22 برنده مرحله اول برنامه هیدروژن BECCS با بودجه 5 میلیون پوندی برای کمک به توسعه فناوری های نوآورانه برای تولید هیدروژن، سوخت پاکی که در هنگام احتراق، تنها بخار آب از زیست توده و زباله های پایدار منتشر می کند، اعلام شد.

زیست توده چیست؟

زیست توده، یک ماده گیاهی پایدار، می‌تواند برای تولید سوخت‌های زیستی و سوخت‌های هوایی پایدار، یا برای تولید مواد شیمیایی برای محصولات تمیزکننده خانگی و پلاستیک‌های زیستی استفاده شود. توانایی زیست توده برای تحویل در مقیاس قبلاً ثابت شده است، با تولید 12.6٪ از کل برق بریتانیا در سال 2020، بخش مهمی از برنامه های ما برای تولید بیشتر برق خانگی و تقویت امنیت انرژی بریتانیا را تشکیل می دهد.

تسریع انرژی‌های تجدیدپذیر

وزیر انرژی، گرگ هندز، گفت:

تسریع انرژی‌های تجدیدپذیر خانگی مانند زیست توده، بخش کلیدی پایان دادن به وابستگی ما به سوخت‌های فسیلی گران و فرار است.

این سرمایه گذاری 37 میلیون پوندی دولت از نوآوری در سراسر بریتانیا حمایت می کند و مشاغل را افزایش می دهد و در عین حال امنیت انرژی بیشتری را برای سال های آینده تضمین می کند.

ترکیب انرژی های تجدیدپذیر

با حمایت کمیته مستقل تغییر آب و هوا، زیست توده بخش مهمی از ترکیب انرژی های تجدیدپذیر آینده بریتانیا را تشکیل خواهد داد که برای تضمین امنیت انرژی بریتانیا و کاهش اتکا به سوخت های فسیلی گران قیمت حیاتی خواهد بود.

از طریق فاز 2 برنامه نوآوری مواد اولیه زیست توده، پروژه ها از مرحله طراحی، که با بودجه 4 میلیون پوندی دولت حمایت شده است، به پروژه های نمایشی کامل تبدیل خواهند شد که روش های جدیدی برای رشد مواد زیست توده پایدار را به نمایش می گذارند، که می تواند برای تولید کم استفاده شود. -انرژی کربن این پروژه ها بهره وری زیست توده را در بریتانیا از طریق اصلاح، کاشت، کشت و برداشت مواد انرژی آلی افزایش می دهد.

برندگان عبارتند از

دانشگاه Aberystwyth، ولز، که بیش از 2 میلیون پوند برای پروژه “Miscanspeed” دریافت می کند، به دنبال تسریع پرورش میسکانتوس (علف فیل) با محصول بالا و انعطاف پذیر گونه های چمنی که برای استفاده از زیست توده مناسب هستند.

SeaGrown Limited در اسکاربرو، که بیش از 2.8 میلیون پوند دریافت می کند تا تکنیک های جدیدی را برای کشاورزی و برداشت جلبک دریایی در سواحل یورکشایر شمالی توسعه دهد، و از ویژگی های جلبک دریایی به عنوان منبع زیست توده و توانایی آن در حذف کربن از جو استفاده کند.

موسسه کشاورزی مواد غذایی و علوم زیستی در بلفاست، که بیش از 1.5 میلیون پوند برای پروژه “EnviroCrops” خود دریافت می کند، برنامه ای را توسعه می دهد تا کشاورزان و مدیران زمین را قادر می سازد تا تصمیمات آگاهانه در مورد کاشت محصولات انرژی چند ساله بگیرند و به بهینه سازی انتخاب های زیست توده برای یک مکان خاص کمک کند.

توسعه فناوری هایی برای تولید هیدروژن

برنامه نوآوری هیدروژن BECCS از توسعه فناوری هایی برای تولید هیدروژن تولید شده از طریق «BECCS» (انرژی زیستی با جذب و ذخیره کربن) پشتیبانی می کند.

فناوری BECCS می تواند به طور منحصر به فردی توانایی حذف دی اکسید کربن از اتمسفر را ارائه دهد، زیرا CO2 جذب شده در طول رشد زیست توده پایدار و محتوای آلی موجود در زباله ها را می توان به طور دائم با استفاده از فناوری های جذب کربن از جو حذف کرد.

ایجاد اقتصاد هیدروژنی

فن‌آوری‌های هیدروژن BECCS از طرح دولت برای ایجاد اقتصاد هیدروژنی حمایت می‌کند و هیدروژن را به سوختی پاک برای استفاده در بخش‌هایی مانند حمل‌ونقل و صنایع سنگین تبدیل می‌کند که به سختی کربن‌زدایی می‌شود و همچنین گازهای گلخانه‌ای را از جو حذف می‌کند.

این دولت با حمایت از نوآوری در تولید زیست توده، به حمایت از برنامه‌های دولت برای افزایش و سرعت بخشیدن به انرژی پاک و تجدیدپذیر در بریتانیا کمک می‌کند تا از امنیت انرژی داخلی بریتانیا محافظت کند. حمایت از فناوری پیشرو هیدروژنی BECCS به جاه طلبی دولت کمک می کند تا هیدروژن را به عنوان ابر سوخت پاک آینده ببیند، در حالی که سرمایه گذاری سبز در بریتانیا را تشویق می کند و از ایجاد مشاغل جدید حمایت می کند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *