شروع عملیات نیروگاه خورشیدی عظیم در شیلی با فناوری دو وجهی

شروع عملیات نیروگاه خورشیدی عظیم در شیلی با فناوری دو وجهی

به گزارش بازار نفت و گاز، اطلس تجدیدپذیر عملیات نیروگاه 244 مگاواتی Sol del Desierto در شیلی را آغاز کرد. علاوه بر تامین انرژی 345198 خانه، نیروگاه خورشیدی شیلی 368000 تن دی اکسید کربن در سال را جبران خواهد کرد.

عملیات نیروگاه خورشیدی

انرژی تجدیدپذیر Atlas، یک توسعه دهنده انرژی های تجدیدپذیر تحت حمایت Actis، عملیات نیروگاه خورشیدی Sol del Desierto با ظرفیت ۲۴۴ مگاوات در شیلی را آغاز کرده است.

نیروگاه خورشیدی در کمون ماریا النا در منطقه آنتوفاگاستا ساخته شده است.

نیروگاه Sol del Desierto که به 582930 پنل خورشیدی مجهز شده و در 479 هکتار مساحت دارد، سالانه 714 گیگاوات ساعت برق پاک تولید خواهد کرد.

تامین انرژی

این نیروگاه خورشیدی علاوه بر تامین انرژی 345198 خانه، 368000 تن دی اکسید کربن در سال را جبران می کند که معادل حذف بیش از 47000 وسیله نقلیه از جاده است.

علاوه بر این، انتظار می‌رود که تا سال 2025 نقشی در طرح کربن زدایی وزارت انرژی شیلی برای بازنشستگی و/یا تبدیل نیمی از نیروگاه‌های زغال‌سنگ این کشور ایفا کند.

تولید انرژی پاک

آلفردو سولار، مدیر کل انرژی تجدیدپذیر اطلس شیلی، گفت: «در انرژی تجدیدپذیر اطلس، ما پروژه های خود را با تعهدی قوی به محیط زیست، محیط اطراف و فراگیری توسعه می دهیم.

به همین دلیل است که Sol del Desierto نه تنها به دلیل کمک به انرژی پاک، بلکه برای مراقبت از طبیعت اطراف، حفاظت از مکان‌های باستان‌شناسی، و مهم‌تر از همه به خاطر تمرکز ویژه بر گنجاندن نیروی کار زن در ساخت و ساز آن متمایز است. ”

فناوری دو وجهی

نیروگاه خورشیدی Sol del Desierto با فناوری دو وجهی ادغام شده است که امکان دریافت انرژی را از پشت و جلوی ماژول های خورشیدی آن فراهم می کند.

این توسط یک قرارداد خرید برق 15 ساله (PPA) برای تامین 550 گیگاوات ساعت در سال انرژی فتوولتائیک خورشیدی به Engie Energía شیلی پشتیبانی می‌شود.

انرژی های تجدیدپذیر اطلس در مجموع 441 مگاوات ظرفیت نصب شده در شیلی دارد. به طور کلی، این شرکت در مجموع 2.26 گیگاوات پروژه قراردادی در آمریکای لاتین در سراسر شیلی، برزیل، مکزیک و اروگوئه دارد.

ماه گذشته، مولد انرژی تجدیدپذیر وام حدود 76 میلیون دلاری را برای ساخت نیروگاه خورشیدی لار دو سول – کازابلانکا 2 با ظرفیت 239 مگاوات pp در برزیل تضمین کرد. وام نیروگاه خورشیدی در پیراپورا، میناس گرایس توسط صندوق تامین مالی قانون اساسی شمال شرق بانک شمال شرقی ارائه شده است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *