واحدهای جداسازی ورودی و کربن زدایی

واحدهای جداسازی ورودی و کربن زدایی

به گزارش بازار نفت و گاز، کنسرسیوم پتروفاک پروژه EPC را در الجزایر اعطا کرد. EPC2 واقع در الرار، در حدود 1500 کیلومتری جنوب شرقی الجزیره، یک مرکز پردازش مرکزی جدید (CPF) با واحدهای جداسازی ورودی و کربن زدایی ارائه خواهد کرد.

واحدهای جداسازی ورودی و کربن زدایی

پتروفاک، رهبری کنسرسیومی با Genie Civil et Batiment (GCB)، اعلان یک جایزه موقت برای یک قرارداد مهندسی، تدارکات و ساخت با Sonatrach برای پروژه توسعه Tinrhert EPC2 در الجزایر را دریافت کرده است. ارزش این قرارداد تقریباً 300 میلیون دلار است و سهم پتروفاک حدود 200 میلیون دلار است.

مرکز پردازش مرکزی جدید

EPC2 واقع در الرار، در حدود 1500 کیلومتری جنوب شرقی الجزیره، یک مرکز پردازش مرکزی جدید (CPF) با واحدهای جداسازی ورودی و کربن زدایی ارائه خواهد کرد. دامنه کار همچنین شامل پیوندهایی با تأسیسات جداسازی و تقویت Alrar موجود است که در ابتدا پتروفاک به ارائه آن در سال 2018 کمک کرد، همراه با راه اندازی، راه اندازی و آزمایش عملکرد. پس از تکمیل، این توسعه تولید گاز طبیعی را افزایش می‌دهد و CO2 را از ذخایر گاز میدان، مطابق با مشخصات بازار جهانی حذف می‌کند و رشد اقتصادی بیشتر در کشور را ممکن می‌سازد.

سرمایه گذاری در زنجیره های تامین محلی

الی لاهود، مدیر عامل بخش مهندسی و ساخت و ساز پتروفک گفت: کنسرسیوم پتروفک و GCB گواهی بر تمرکز ما بر تحویل محلی، از طریق سرمایه گذاری در زنجیره های تامین محلی و نیروهای کاری است. ما بسیار خوشحالیم که از این جایزه موقت توسط Sonatrach مطلع شدیم، که نشان دهنده اعتماد آنها به توانایی ما برای ایجاد ارزش در داخل کشور و در عین حال ارائه ایمن زیرساخت های انرژی استراتژیک مهم است.

مرکز جداسازی و فشرده سازی

پتروفک دارای چندین دهه تجربه در الجزایر با سابقه قوی در اجرای ایمن است. در سال 2018 شرکت قراردادی با Sonatrach برای Tinrhert EPC1 منعقد کرد که شامل تحویل یک مرکز جداسازی و فشرده سازی ورودی جدید است که با موفقیت Ohanet CPF موجود را گسترش می دهد. این پروژه اخیراً با معرفی ایمن اولین هیدروکربن ها برای شروع تولید، به یک نقطه عطف بزرگ دست یافت.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *