واگذاری دارایی های غیر هسته ای رایراک

واگذاری دارایی های غیر هسته ای رایراک

به گزارش بازار نفت و گاز، Marimaca برای فروش دارایی های غیر هسته ای Rayrock تا 17 میلیون دلار. دارایی های غیر اصلی شامل کارخانه پردازش Ivan SX-EW و ادعاهای مربوط به معدن است و به 5Q فروخته می شود.

واگذاری دارایی ها

شرکت معدنی مس ماریماکا کپر مستقر در شیلی قراردادی الزام آور برای واگذاری برخی از دارایی های غیر هسته ای Rayrock به مبلغ کل تا 11 میلیون دلار امضا کرده است.

دارایی های غیر اصلی شامل کارخانه فرآوری Ivan SX-EW و ادعاهای مربوط به معدن است و به 5Q، یک شرکت تخصصی فرآوری مواد معدنی مستقر در سانتیاگو، شیلی فروخته خواهد شد.

از مجموع مبلغ 11 میلیون دلار، انتظار می‌رود که شرکت 150000 دلار پس از امضا و 350000 دلار پس از تأیید مجوزهای فنی ایوان ری راک بپردازد.

مابقی مابه التفاوت در سه مرحله 12 ماهه، 18 ماهه و 24 ماهه پس از بسته شدن معامله پرداخت می شود.

پرداخت‌های احتمالی

علاوه بر این، Marimaca همچنین انتظار می‌رود تا 6 میلیون دلار را به عنوان پرداخت‌های احتمالی پرداخت کند که مشروط به خرید ذخایر بالقوه آینده که از طریق کارخانه ایوان پردازش می‌شود.

هیدن لاک، رئیس و مدیرعامل Marimaca Copper، گفت: «فروش کارخانه ایوان در راستای استراتژی ما برای پیشبرد و توسعه پروژه Marimaca به صورت مستقل است.

کارخته ایوان

از زمانی که این شرکت کارخانه ایوان را در سال 2017 خریداری کرد، پروژه Marimaca به رشد و تکامل خود ادامه داد تا جایی که کارخانه ایوان دیگر جزء اصلی مسیر توسعه بهینه پروژه نیست.

کارخانه ایوان SX-EW با 5Q سازگاری بسیار خوبی دارد، و تیم 5Q سابقه استثنایی در پردازش اکسیدهای ذخیره شده و سنگ معدن مخلوط در شیلی دارد. امیدواریم شاهد تبدیل شدن کارخانه ایوان به بخش موفق و اصلی تجارت آنها باشیم.

این شرکت در سال 2017 کارخانه پردازش Ivan SX-EW را خریداری کرد که قبلاً توسط Compañía Minera Milpo از سال 1995 تا 2012 اداره می شد.

این نیروگاه که در 20 کیلومتری جنوب پروژه ماریماکا قرار دارد، ظرفیت نصب 10000 تن کاتد مس در سال دارد. از سال 2012 غیر فعال بوده است.

بر اساس ارزیابی اولیه اقتصادی 2020 (PEA) ماریماکا این دارایی را “غیر اصلی” در نظر گرفت.

PEA یک کارخانه مستقل 40000 تنی در سال کاتد مس در سایت پروژه Marimaca در نظر گرفته است.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *