پاسخ IGO به گمانه زنی رسانه ها در مورد خرید معدن مس

پاسخ IGO به گمانه زنی رسانه ها در مورد خرید معدن مس

به گزارش بازار نفت و گاز، پاسخ IGO به گمانه زنی رسانه ها در مورد خرید معدن مس CSA. IGO تأیید می کند که در حال مذاکره انحصاری با Glencore در رابطه با فروش پیشنهادی CSA است.

خرید معدن مس

IGO Limited (ASX:IGO) (IGO یا شرکت) به گمانه‌زنی‌های اخیر رسانه‌ها اشاره می‌کند که ممکن است شرکت در حال بررسی خرید معدن مس CSA (CSA) از Glencore باشد.

IGO تأیید می کند که در حال مذاکره انحصاری با Glencore در رابطه با فروش پیشنهادی CSA است. با این حال، در این مرحله، بحث‌های بین IGO و Glencore ناقص است و IGO به انجام بررسی‌های لازم به عنوان بخشی از فرآیند فروش ادامه می‌دهد. IGO هیچ تصمیمی نگرفته است و هیچ قرارداد خرید قطعی در رابطه با CSA منعقد نکرده است.

آی جی او به طور مرتب فرصت‌های خرید را بر اساس طیف وسیعی از عوامل ارزیابی می‌کند و تنها در صورتی یک خرید را دنبال می‌کند که برای سهامدارانش منطق استراتژیک و مالی قوی داشته باشد. IGO بازار را مطابق با تعهدات افشای مستمر خود در جریان خواهد گذاشت و در غیر این صورت قصد اظهار نظر در مورد چنین موضوعاتی را ندارد. آی جی او از هیچ موضوع دیگری که تحت قوانین فهرست ASX مستلزم افشای اطلاعات باشد آگاه نیست و تأیید می کند که با قانون فهرست ASX 3.1 مطابقت دارد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *