پالایشگاه بنزینی با گوگرد بسیار کم

پالایشگاه بنزینی با گوگرد بسیار کم

به گزارش بازار نفت و گاز، مک درموت قرارداد FEED را از Viva Energy استرالیا اعطا کرد. این واحد بنزینی با سولفور بسیار کم با حداکثر ده قسمت در میلیون (ppm) گوگرد تولید خواهد کرد تا تغییرات پیشنهادی در استانداردهای کیفیت سوخت استرالیا را از پایان سال 2024 رعایت کند.

پالایشگاه بنزینی با گوگرد بسیار کم

مک درموت قرارداد FEED را از Viva Energy استرالیا اعطا کرد. این واحد بنزین با گوگرد بسیار کم با حداکثر ده قسمت در میلیون (ppm) گوگرد تولید خواهد کرد تا تغییرات پیشنهادی استانداردهای کیفیت سوخت استرالیا را از پایان سال 2024 رعایت کند.

مک درموت اینترنشنال به عنوان بخشی از پروژه پالایشگاه Geelong خود برای ارائه قابلیت‌های گوگرد زدایی اضافی، یک قرارداد طراحی مهندسی جلویی (FEED) از Viva Energy استرالیا دریافت کرده است. این جایزه به دنبال تکمیل موفقیت آمیز فعالیت Pre-FEED است و خدمات مهندسی اولیه و تدارکات را برای پشتیبانی از برنامه پروژه در بر می گیرد.

واحد تولیدی جدید

تحت محدوده قرارداد، مک درموت خدمات FEED را برای یک واحد تولیدی جدید مدولار شده ارائه خواهد کرد. این واحد بنزینی با گوگرد بسیار کم با حداکثر ده قسمت در میلیون (ppm) گوگرد تولید خواهد کرد تا تغییرات پیشنهادی در استانداردهای کیفیت سوخت استرالیا را از پایان سال 2024 رعایت کند. بنزین گوگرد پایین تر از انتشار گازهای گلخانه ای خودروها پشتیبانی می کند.

معرفی انواع مواد پتروشیمی

اجرای موفقیت آمیز

این جایزه گواهی بر اجرای موفقیت آمیز ما از pre-FEED است. طارق کاوش، معاون ارشد Onshore of McDermott گفت: در این مرحله بعدی، ما از تخصص گسترده ماژولارسازی مک درموت برای اطمینان از کیفیت، کاهش هزینه و حفظ برنامه استفاده خواهیم کرد. ما مشتاقانه منتظر ادامه حمایت از اهداف کاهش انتشار کربن Viva Energy استرالیا برای ارائه سوخت های پاک تر و افزایش امنیت سوخت استرالیا هستیم.

کار بر روی این پروژه از مرکز عالی مهندسی McDermott در لاهه، هلند با پشتیبانی دفاتر آن در Gurgaon، هند، و Perth، استرالیا اجرا خواهد شد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *