چرا کسب و کار آنلاین شما آغاز نمی شود؟

چرا کسب و کار آنلاین شما آغاز نمی شود

راه اندازی یک کسب و کار آنلاین آسان است. نگه داشتن آن سخت است. کسب درآمد از آن با هر مقدار معقول به طوری که در واقع سودی برای شما داشه باشد، حتی سخت تر است. موانع زیادی وجود دارد که می تواند مانع از به دست آوردن کشش مورد نیاز تجارت شما شود. می توانند از انتخاب های بازاریابی ضعیف تا عدم وجود ترافیک مناسب در سایت شما متغیر باشند.

در مورد آن، آیا باید ترافیک وب سایت خود را افزایش دهید؟

شما باید مطمئن شوید که کسب و کار آنلاین شما ماشینی است که به خوبی روغن کاری شده است و تمام چرخ دنده ها به آرامی می چرخند و از کل ساختار پشتیبانی می کنند. حتی اگر فقط یک بخش از کل شرکت تجارت الکترونیک شما باشد که عملکرد خوبی نداشته باشد، همه چیز آسیب خواهد دید. برای این منظور، در اینجا محتمل ترین دلایلی وجود دارد که باعث می شود کسب و کار آنلاین شما شروع به کار نکند.

دلایل عدم موفقیت کسب و کار آنلاین

دلایل عدم موفقیت کسب و کار آنلاین

نوع اشتباه ترافیک

اگر واقعاً می خواهید در تجارت الکترونیک موفق شوید، به نوع مناسبی از ترافیک نیاز دارید. این بدان معناست که کاربرانی که قبلاً به آنچه شما برای فروش دارید علاقه مند هستند و احتمال بیشتری دارد که برای محصولات یا خدمات شما پول خرج کنند. حتی اگر تعداد زیادی ترافیک دریافت کنید، اگر تقریباً همه آنها حتی به دنبال آنچه شما برای ارائه دارید نباشند، در نهایت بی فایده خواهند بود.

اگر می خواهید از جایی شروع کنید، می توانید ترافیک وب عالی را اینجا پیدا کنید! یا اگر می‌خواهید آهسته و پیوسته باشد، باید حضور آنلاین خود را از طریق رسانه‌های اجتماعی، بازاریابی اینترنتی، پخش آنلاین، انجمن‌ها و موارد دیگر ایجاد کنید.

سئو ناکارآمد

بهینه سازی اساسا به این معناست که مشتریان شما چگونه می توانند وب سایت شما را پیدا کنند. بدون تاکتیک های صحیح سئو، کمتر دیده می شوید و در نتیجه کمتر مرتبط خواهید بود. عدم دید به معنای عدم ترافیک است، که پس از آن منجر به رتبه های پایین تر می شود و فقط به چرخه ای از عذاب تبدیل می شود.

طراحی سایت ضعیف

این روزها کاربران حوصله برخورد با وب سایت هایی که به نظر توسط یک آماتور طراحی شده اند را ندارند. این به معنای رنگ، پس‌زمینه، مسیریابی و مهم‌تر از همه، سازگاری آن با موبایل است.

بسیاری از وب سایت های تجارت الکترونیک فراموش می کنند که پلتفرم های خود را برای استفاده در دستگاه های دستی و صفحه نمایش های کوچکتر آسان کنند. مشتریان متوجه خواهند شد و به راحتی چنین نظارتی را نخواهند بخشید.

بدون قیف فروش

قیف فروش مجموعه ای از محتواها، صفحات فرود، کپی رایتینگ و بازاریابی است که به تشویق مشتریان کمک می کند تا انتخاب های درستی را برای خرید انجام دهند. این به معنای هدایت آنها به سمت تبدیل است، و بدون آن، کسب و کار آنلاین شما رشد نخواهد کرد.

اگر باید برای انجام آن هزینه کنید، ادامه دهید و این کار را انجام دهید. در غیر این صورت، سعی کنید زمانی را برای ایجاد قیف های فروش پیدا کنید که به شما امکان می دهد درآمد بیشتری کسب کنید.

رقابت خیلی زیاد

در نهایت، این موضوع وجود دارد که جایگاه خاصی که انتخاب کرده‌اید، بیش از حد مملو از رقبا و رقبا است، که بسیاری از آنها آنقدر بزرگ هستند که می‌توانند به راحتی حضور شما را خفه کنند. به همین دلیل است که هرگز ایده خوبی برای شما نیست که سفر تجارت الکترونیک خود را با پرش به صنعتی با تعداد زیادی ماهی بزرگ آغاز کنید.

شما می خواهید ابتدا برند خود را با جایگاه های رقابتی کمتری بسازید که همچنان تعداد مشتریان مناسبی را برای شما به ارمغان می آورد. این به چند دلیل ضروری است، که بزرگترین آنها این است که شما مسیر بسیار باریک تری خواهید داشت تا تمام تلاش خود را روی آن متمرکز کنید.

به عنوان مثال، هنگام ایجاد یک قیف فروش برای یک محصول یا خدمات واقعاً خاص، هدف قرار دادن مشتریان بسیار آسان تر می شود. با استفاده از قیف فروش می توان مشتریان بیشتری به دست آورد.

آمار شکست ها در کسب و کار

تحقیقات جدید نشان می‌دهد که اکثریت قریب به اتفاق استارت‌آپ‌های تجارت الکترونیک در ۱۲۰ روز اول فعالیت خود با شکست مواجه می‌شوند.

بر اساس تعدادی از منابع، از جمله فوربس و هاف پست 90٪ از کسب و کارهای راه اندازی تجارت الکترونیک در 120 روز اول با شکست مواجه می شوند. دو دلیل اصلی شکست، عملکرد ضعیف بازاریابی آنلاین همراه با عدم دید کلی موتور جستجو است.

پنج دلیل اصلی شکست کسب و کارها

پنج دلیل اصلی شکست، مسائل مربوط به قیمت و هزینه بود، به طوری که 29 درصد از صاحبان استارت‌آپ‌های شکست خورده ادعا می‌کنند که این دلیلی است که آنها را شکست داده‌اند. وقتی درباره دلایل شکست کسب‌وکار استارت‌آپ آنلاین آنها سؤال شد، 23 درصد گفتند که این امر به دلیل برتری در رقابت است، در حالی که 19 درصد غول‌های خرده‌فروشی مانند دیجیکالا را به دلیل تسلط بر سهم بزرگی از بازار خرده‌فروشی آنلاین مصرف‌کننده سرزنش کردند.

16٪ احساس می کردند که کسب و کار آنها به دلیل عدم ارائه خدمات به مشتریان از بین رفته است، در حالی که 14٪ احساس می کردند که به دلیل تیم ضعیفی است که اطراف خود ساخته بودند. تکمیل ده دلیل اصلی شکست استارت‌آپ‌های تجارت الکترونیکی، ناموفق بودن محصول بود، با 11 درصد از صاحبان استارت‌آپ‌ها ادعا کردند که دلیل شکست کسب‌وکارشان «محصول مناسب، زمان اشتباه» بوده است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *