کاهش هزینه انرژی زمین گرمایی

کاهش هزینه انرژی زمین گرمایی

به گزارش بازار نفت و گاز، DOE برای کاهش هزینه انرژی زمین گرمایی انرژی جدیدی را راه اندازی می کند. چهارمین طرح زمینی انرژی DOE به دنبال کاهش 90 درصدی هزینه سیستم های زمین گرمایی پیشرفته تا سال 2035 است و انرژی پاک و مقرون به صرفه را به آمریکایی ها تحویل می دهد.

کاهش هزینه انرژی زمین گرمایی

جنیفر ام. گرانهولم، وزیر ایالات متحده، امروز هدف جدید وزارت انرژی (DOE) را برای تبدیل سیستم های زمین گرمایی پیشرفته (EGS) به یک گزینه گسترده انرژی تجدیدپذیر در ایالات متحده با کاهش 90 درصدی هزینه آن به 45 دلار در هر مگاوات ساعت تا سال 2035 اعلام کرد. Geothermal Shot DOE به دنبال بازگشایی منابع حرارتی تقریباً پایان ناپذیر زمین برای ارائه نیروی قابل اعتماد و پاک به جوامع آمریکایی و گسترش فرصت‌ها برای صنعت قوی زمین گرمایی داخلی است. بیش از پنج تراوات منبع گرمایی – به اندازه کافی برای تامین نیازهای برق کل جهان – در ایالات متحده وجود دارد. تصرف حتی بخش کوچکی از این می تواند به طور مقرون به صرفه بیش از 40 میلیون خانه آمریکایی را تامین کند. EGS همچنین می‌تواند فناوری‌هایی را برای استقرار گسترده گرمایش و سرمایش زمین‌گرمایی فعال کند که به ساختمان‌ها و کل جوامع اجازه کربن زدایی می‌دهد. دستیابی به شات ژئوترمال تقویت‌شده، راه درازی را برای دستیابی به اهداف پرزیدنت بایدن مبنی بر 100 درصد برق بدون آلودگی کربن تا سال 2035 و انتشار صفر خالص در سرتاسر اقتصاد ایالات متحده تا سال 2050 خواهد داشت.

منبع عظیم انرژی زمین گرمایی

جنیفر ام. گرانهولم، وزیر انرژی ایالات متحده، گفت: «ایالات متحده یک منبع عظیم انرژی زمین گرمایی دارد که درست زیر پای ما قرار دارد، و این برنامه باعث می شود که این نیرو به خانوارها و مشاغل آمریکایی اقتصادی شود. شات زمین گرمایی پیشرفته DOE، فناوری زمین گرمایی را از تحقیق و توسعه به پذیرش تجاری مقرون‌به‌صرفه منتقل می‌کند و به جوامع انرژی و کارگران کمک می‌کند تا به سمت تولید انرژی پاک برای آینده حرکت کنند.»

تحقیق و توسعه سرمایه گذاری

DOE در تحقیق و توسعه سرمایه گذاری می کند که به کشور کمک می کند تا به پتانسیل کامل زمین گرمایی خود دسترسی پیدا کند و به اهداف بهبود یافته ژئوترمال شات برسد. سرمایه‌گذاری‌های اخیر شامل 44 میلیون دلار برای کمک به نوآوری‌های EGS برای آزمایشگاه میدانی رصدخانه مرزی تحقیقات انرژی زمین گرمایی (FORGE) و حداکثر 165 میلیون دلار برای انتقال بهترین روش‌ها از نفت و گاز برای پیشرفت EGS و زمین گرمایی معمولی است. قانون زیرساخت دو حزبی پرزیدنت بایدن همچنین از کار برای پیشبرد EGS با بودجه 84 میلیون دلاری برای حمایت از چهار پروژه آزمایشی EGS که اطلاعات ارزشمندی در مورد EGS در مناطق جغرافیایی و زمین شناسی مختلف ارائه می دهد، حمایت می کند.

مشاغل زمین گرمایی

EGS یک فناوری جوان با پتانسیل تبدیل شدن به یک نیروگاه رشد اقتصادی ایالات متحده، به ویژه برای جوامع روستایی است. بیشتر مشاغل زمین گرمایی ذاتاً محلی هستند و مربوط به حفاری چاه و ساخت و ساز هستند که باید توسط نیروی کار خانگی انجام شود. صنعت و نیروی کار زمین گرمایی نیز مشابه نفت و گاز است و فرصتی را برای کارگران ماهر و همچنین کل جوامع و تجهیزات از سوخت های فسیلی به انرژی پاک ارائه می دهد.

مقابله با بحران آب و هوا

شات ژئوترمال پیشرفته چهارمین شات اعلام شده در ابتکار DOE’s Energy Earthshots برای کمک به شکستن بزرگترین موانع علمی و فنی باقیمانده برای مقابله با بحران آب و هوا است. Energy Earthshots از هدف دولت بایدن هریس برای انتشار خالص کربن صفر تا سال 2050 حمایت می کند و در عین حال مشاغل اتحادیه ای با درآمد خوب ایجاد می کند و اقتصاد را رشد می دهد. انرژی Earthshots که قبلا اعلام شده بود بر هیدروژن، راه حل های کربن منفی و ذخیره انرژی طولانی مدت تمرکز دارد.

تولید انرژی زمین گرمایی

انرژی زمین گرمایی در حال حاضر حدود 3.7 گیگاوات برق در ایالات متحده تولید می کند، اما مقدار قابل توجهی از انرژی زمین گرمایی با فناوری فعلی قابل دسترسی نیست. تحقیق و نوآوری برای پیشبرد حفاری EGS و مهندسی می تواند قفل این منابع را باز کند و برق جدید و تمیز را در شبکه قرار دهد. به طور ساده، EGS فرآیندی برای ایجاد مخازن زیرزمینی ساخت بشر است که با تزریق مایع در اعماق زیرزمین به سنگ‌هایی که به طور طبیعی گرم شده‌اند، انجام می‌شود که در غیر این صورت فاقد جریان سیال لازم برای کشیدن انرژی زمین گرمایی به سطح هستند.

شات زمین گرمایی پیشرفته

منابع EGS در اعماق زمین، حداقل 4000 فوت قرار دارند. شرایط فوق العاده هستند. دماهای گرم، سنگ های داغ و ساینده و محیط خورنده و با ناشناخته های قابل توجهی همراه هستند. شات زمین گرمایی پیشرفته به دنبال این است که با تسریع تحقیقات، توسعه و تظاهرات تهاجمی برای درک بهتر سطح زیرسطحی، بهبود مهندسی برای حفاری چاه‌های بیشتر و گرفتن انرژی بیشتر با چاه‌ها و نیروگاه‌های بزرگ‌تر، به این چالش‌ها رسیدگی کند.

شات زمین گرمایی پیشرفته بر اساس تحقیقات و توسعه EGS و کار نمایشی DOE، از جمله در FORGE در یوتا، پرچمدار فعلی تحقیقات EGS DOE، ساخته خواهد شد.

DOE قصد دارد یک اجلاس ژئوترمال شات تقویت شده برای مشارکت جوامع محلی و ایالتی، صنعت و سایر ذینفعان برگزار کند. DOE به همکاری با سایر آژانس های فدرال مانند بنیاد ملی علوم برای پیشبرد وضعیت هنر و توسعه نیروی کار مورد نیاز برای حمایت از انتقال انرژی پاک ادامه خواهد داد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *